فرمانده انتظامی شهرکرد خبر داد:

دستگیری شرور قمه‌کش در مراسم عزاداری چهارمحال و بختیاری

  • حوادث
  • سه شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۲۹
    کد خبر :372228

فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد گفت: شرور سابقه‌دار که در مراسم عزاداری اقدام به قمه‌کشی کرده بود، توسط پلیس شهرکرد دستگیر شد.

سرهنگ سید روح‌الله موسوی اظهار کرد: ماموران در پی کسب خبری مبنی بر قصد یک شرور برای ایجاد درگیری با مردم و برهم زدن نظم عمومی در شهرکرد، این فرد را با هماهنگی مقام قضایی به کلانتری احضار کردند و پس از توجیه وی متعهد شد از هرگونه اقدام مجرمانه و شرارت‌آمیز خودداری کند.

وی افزود: این فرد شرور برخلاف تعهد انجام شده، حین برگزاری مراسم عزاداری و ازدحام جمعیت با در دست داشتن یک قبضه قمه به طرف مردم و ماموران حاضر در محل حمله ور شد. پلیس برای جلوگیری از هرگونه حادثه ناگوار ابتدا با رعایت قانون به کارگیری سلاح اقدام به شلیک هوایی کرد.

موسوی ادامه داد: ماموران با توجه به اینکه فرد شرور به هشدارهای پی‌درپی آن‌ها توجهی نکرد به ناچار وی را از ناحیه پای چپ مورد اصابت گلوله قرار دادند و پس از دستگیری تحت‌الحفظ به بیمارستان منتقل کردند.

به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: ماموران با بررسی انجام شده دریافتند متهم دارای 47 فقره سابقه شرارت است که از آن جمله می‌توان به مشارکت داشتن وی در آتش سوزی زندان شهرکرد در سال 1394 و مرگ 11 زندانی اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید