دکور عجیب «فرمول یک» با پرندگان در قفس

    کد خبر :372208

در بخشی از دکور سری جدید برنامه «فرمول یک»، کبوترهایی دیده می‌شوند که در قفس زندانی اند و این قفس‌ها برای زیبایی دکور از سقف آویزان و در گوشه‌وکنار استودیو گذاشته شده‌اند. در روزهای گذشته، استفاده از کبوترهای در قفس در این برنامه، نه تنها در نگاه مخاطبان زیبا و جذاب نبوده بلکه انتقاد و واکنش منفی آن‌ها را به دنبال داشته است.

علاوه بر مخاطبان، علیرضا شجاع‌نوری مهمان برنامه هم که به مناسبت روز ملی سینما مهمان این برنامه بود، در میان صحبت‌هایش ناگهان توجهش به پرندگان جلب شد و از علی ضیا پرسید چرا کبوترها در قفس هستند و از او خواست آن‌ها را آزاد کند.

برخلاف شجاع‌نوری، روز شنبه یک نیکوکار و خیر که مهمان برنامه بود، اتفاقا وجود پرندگان در قفس را پسندیده بود و به نظر او کبوترها قشنگ بودند و فقط یک جفت طوقی کم داشتند! البته این خیر تصمیم داشت این نقص را جبران کند و گفت دفعه بعد یک جفت کفتر طوقی می‌آورد تا کنار این کبوترها بگذارند! علی ضیا که در پاسخ به علیرضا شجاع‌نوری گفته بود چند روز دیگر پرنده‌ها را آزاد می‌کنند، در واکنش به اظهارنظر این خیر گفت اتفاقا طوقی داشته‌اند اما چون گران است، آسیب می‌بیند!

صفحه برنامه «فرمول یک» در فضای مجازی نیز در پاسخ به انتقاد کاربران به این موضوع نوشت: کبوترها زینتی هستند و به صورت کامل پرواز بلد نیستند اما باز هم با وجود چنین استدلالی، رواج فرهنگ نگهداری از پرندگان در قفس و زندانی کردن آن‌ها در تلویزیون اصلا اتفاق قشنگی نیست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید