نعیمه نظام دوست: هیچ وقت فکر نمیکردم در این کارکتر بازی کنم

نعیمه نظام دوست بازیگر سینما و تلویزیون  از وضعیت کاری خود در حال حاضر گفت: فعلا تا پایان اردیبهشت مشغول ضبطبرنامه «محله گل و بلبل» هستیم، اما به احتمال خیلی زیاد یک کار سینمایی هم انجام خواهم داد.
نظام دوست ادامه داد: چندین پیشنهاد کاری داشته ام اما ترجیح م یدهم تمرکزم را روی یک کار بگذارم مگر اینکه کاری پیشنهاد شود که نقش خاص و کارگردان و عوامل خیلی خاصی داشته باشد تا بتوانم قبول کنم و سر دو کار همزمان باشم.

نظام دوست درباره این موضوع که ویژگی خاص «محله گل و بلبل» چه بوده است که توانسته تمام و کمال خود را در صرف این نقش کند، گفت: همدلی و احساسی خوبی که در کار حاکم است شاید در کمتر کاری اتفاق افتاده باشد. و به نوعی من به این محله تعصب خاصی دارم و آن را خانه دوم خودم می دانم. انقدر که احساس می کنم اگر روزی این برنامه تمام شود با تمام وجود ناراحت می شوم.

نعیمه نظام دوست در این خصوص که با بازی دراین نقش از این به بعد با پیشنهاد کارهایی این چنینی  آیا حاضر به بازی در شخصیت دیگری می شود یا خیر ؟پاسخ داد: بله، اگر کار هم سطح یا بالاتر از «محله گل و بلبل » باشد چرا که نه اما در کل نقشی را که دوست داشته باشم بازی میکنم.

این بازیگر در خصوص تفاوت کار برای  بزرگسال و کودک  بیان کرد: من با هر دو مخاطب ارتباط برقرار می کنم و هر دو را دوست دارم اما کار برای کودک یک سری فضا های خاصی دارد. این اتفاق که من می توانم نوستالژی مادر و پدر های آینده باشم، برایم خیلی جالب است، عشقی که کودکان دارند یک احساس و عشق پاک محسوب میشود و کار کردن در این ژانر خیلی دلچسب است .
وی تصریح کرد: هیچگار فکر نمیکردم که این کاراکتر را بپذیرم و بازی کنم ، اما الان که به آن نگاه میکنم احساس میکنم جزئی از من است.
نظام دوست در پایان عنوان کرد: خدا را شکر میکنم که برای «محله گل و بلبل» اتفاق های خوبی افتاد و اینکه یک خواهش از مردم و خبرنگاران دارم، لطفا قدر هنرمندان را بدانیم. چند وقتی است که هنرمندان عزیزی را از دست دادیم کسانی که به هنر این مملکت هزاران عشق و امید داشتند. ای کاش زودتر به سراغ هنرمندان برویم وگرنه بعد از دست دادن این عزیزان،  رزومه کاری  و اینکه در جوانی و نوجوانیش چه کرده ، جالب نیست، ای کاش قدر هم را بدانیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید