از تشویق سرمربیان سابق پرسپولیس تا حمایت از حریف استقلال!

  • آرشیو
  • دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ۱۶:۰۸
    کد خبر :372119

هواداران پرسپولیس که برای حمایت از این تیم در دیدار برابر الدحیل قطر وارد ورزشگاه آزادی شده‌اند به تشویق سرمربی پیشین سرخپوشان پرداختند و از حریف استقلال حمایت کردند!

به گزارش مهر، دیدار دو تیم پرسپولیس تهران و الدحیل قطر از ساعت ۱۸:۳۰ و از مرحله یک چهارم نهایی دور برگشت لیگ قهرمانان در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. حاشیه های قبل از دیدار را در زیر خواهید خواند:

* با اینکه تقریبا کمتر از چهار ساعت به شروع بازی مانده بود تنها سه هزار تماشاگر در ورزشگاه حاضر بودند عده‌ای از هواداران پرسپولیس ترجیح می دادند به جای ماندن در زیر آفتاب در چمن های حاشیه استادیوم استراحت کنند و دیرتر وارد ورزشگاه شوند.

* هواداران پرسپولیس در یک اقدامی پسندیده، سرمربیان سابق پرسپولیس را یک به یک مورد تشویق قرار دادند. آنها بیشتر از همه علی پروین پرافتخارترین سرمربی پرسپولیس را حمایت کردند.

* طرفداران پرسپولیس که می دانستند امشب استقلال به مصاف السد خواهد رفت تیم السد را تشویق کردند.

* طرفداران پرسپولیس به شدت از قیمت بلیت ناراحت بوده و از مسئولین باشگاه می خواستند که اگر پرسپولیس به دور بعد صعود کرد قیمت های بلیت ها را کاهش داده تا هواداران بتوانند وارد ورزشگاه شوند.

* برخی از هواداران پرسپولیس، مدیرعامل باشگاه را مورد تشویق قرار داده و از او حمایت کردند.

* برانکو ایوانکوویچ، سیدجلال حسینی و علیرضا بیرانوند مورد تشویق هواداران قرار گرفتند.

* با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال یک آی دی کارت برای دو دیدار استقلال(دیدار رفت با السد) و پرسپولیس(دیدار برگشت با الدحیل) صادر کرده بود، اما عوامل انتظامی اجازه ورود خبرنگاران را نمی‌دادند که بعد از گذشت زمان زیادی و با هماهنگی های به عمل آمده این مشکل برطرف و خبرنگاران وارد ورزشگاه شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید