یک عضور شورای شهر تهران خبر داد

تغییر ساز و کار حوزه زنان با رویکرد جدید شورای شهر

    کد خبر :371955

یک عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: با رویکرد جدید شورا و شهرداری، ساز و کار حوزه امور زنان تغییر خواهد کرد.

زهرا صدراعظم نوری با اشاره به اینکه تعدادی از زنان جامعه ما زنان سرپرست خانوار هستند، گفت: زنان سرپرست خانوار مسئولیت اداره خانواده را در شرایط سخت بر عهده دارند، به همین دلیل دستگاه‌های مختلف باید در جهت حمایت، تقویت نقش و جایگاه آنان اقداماتی انجام دهند.

وی با بیان اینکه مهمترین حمایتی که می‌توان از زنان سرپرست خانوار انجام داد، توانمندسازی آنان در راستای تولید بیشتر است، اظهارکرد: اگر آنان با توانایی‌های خود در راستای ایجاد اشتغال پایدار اقدام کنند، بدون شک می توانند به اقتصاد خانواده‌شان کمک کنند.

این عضو شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اینکه خرید تولیدات زنان سرپرست خانوار علاوه بر حمایت از کالای ایرانی می‌تواند در راستای حل مشکل اقتصادی آن ها نیز کمک کننده باشد،اظهارکرد: زنان سرپرست خانوار اگر از تواناییهای خود به خوبی استفاده کنند، می‌توانند متناسب با نیازهای روز جامعه محصولاتی را به مردم عرضه کنند.

به گزارش ایسنا وی با بیان اینکه شورای شهر تهران همواره از زنان سرپرست خانوار و دیگر آحاد جامعه حمایت کرده است، گفت: در راستای قوانین و وظایف مدیریت شهری، شهرداری‌ها باید در راستای وظیفه قانونی خود ساز و کاری را تعریف کند.

به گزارش روابط عمومی نمایشگاه زنان و تولید ملی، صدراعظم نوری با بیان اینکه با رویکرد جدید شورا و شهرداری، ساز و کار حوزه امور زنان تغییر خواهد کرد، خاطرنشان کرد: این حوزه بیشتر با هدف توانمندسازی و ارتقا و افزایش جایگاه واقعی زنان اقداماتی انجام خواهد داد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید