ارائه مشاوره رژیم غذایی در کلینیک تغذیه دانشگاه امیرکبیر

    کد خبر :37188

کلینیک تغذیه در مرکز بهداشت و درمان دانشگاه صنع دانشگاهتی امیرکبیر راه اندازی شد و آماده ارائه مشاوره رژیم غذایی به مراجعه کنندگان است.
[ارائه مشاوره رژیم غذایی در کلینیک تغذیه دانشگاه امیرکبیر]

به گزارش بازتاب از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در این کلینیک خدماتی همچون مشاوره تغذیه در مشکلاتی مانند چاقی مفرط ، لاغری مفرط و رژیم غذایی مناسب ورزشکاران ارائه خواهد شد.
علاوه بر آن مشاوره تغذیه رژیم غذایی- درمانی برای بیماری‌هایی مانند دیابت، فشار خون و چربی خون توسط کارشناس ارشد تغذیه عرضه می‌شود.
روزهای کاری این کلینیک، یکشنبه ها از ساعت 10 تا 12 و چهارشنبه‌ها از ساعت 14 تا 16 است.

*** امکان تحصیل همزمان دو رشته در دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی
مدیرکل امور آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی گفت: از مهرماه امسال دانشجویان کارشناسی این دانشگاه می توانند علاوه بر رشته تحصیلی خود در رشته دیگری نیز تحصیل کنند.
دانشگاه صنعتی خواجه نصیر، تورج امرایی افزود: طرح «کهاد» با محوریت امکان تحصیل همزمان در دو رشته برای دانشجویان کارشناسی دانشگاه خواجه نصیر از مهرماه 96 در این دانشگاه اجرایی می شود.
به گفته وی، در این طرح دانشجویان کارشناسی به صورت همزمان علاوه بر رشته تحصیلی خود می توانند با گذراندن 20 تا 24 واحد درسی در رشته تحصیلی دیگری نیز ادامه تحصیل دهند.
امرایی اظهار داشت: دانشجویان دارای معدل 14 با پرداخت شهریه می توانند در این طرح ثبت نام کنند و دانشجویانی که معدل آنها بالاتر از 17 باشد نیازی به پرداخت شهریه برای ثبت نام در این طرح ندارند.
مدیرکل امور آموزشی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی یادآور شد: در این طرح، دانشجویان می توانند رشته های مهندسی هوا و فضا، علوم کامپیوتر، مهندسی کامپیوتر، الکتروشیمی، ریاضی، فیزیک و مهندسی صنایع فرا گیرند.

**شرکت 3500 نفر در مصاحبه دکتری دانشگاه تربیت مدرس
معاون آموزشی دانشگاه تربیت مدرس در نشست شورای دانشگاه گفت: حدود هفت هزار نفر متقاضی ورود به دوره دکتری تربیت مدرس ثبت نام کردند که از این تعداد بیش از سه هزار و 500 نفر برای انجام مصاحبه به دانشگاه مراجعه کردند که طی سه روز مصاحبه های این داوطلبان صورت گرفت.
مختار جلالی بر لزوم استفاده از برگزیدگان علمی و پذیرش بیشتر آنان در دانشگاه تاکید کرد و افزود: برای رتبه های اول تا سوم که دانشگاه تربیت مدرس را برای تحصیل خود برمی گزینند جوایزی در نظر گرفته ایم که یک سوم آن در بدو ورود و دو سوم دیگر با ارزیابی در ترم های آینده پرداخت می شود.
در ادامه این نشست، اعضای شورای دانشگاه تربیت مدرس در خصوص نحوه برگزاری مصاحبه دکتری، نحوه ارتقای کیفیت ورودی های دانشگاه، لزوم شناساندن بیشتر دانشگاه در محیط های بیرون از دانشگاه، نحوه جذب دانشجویان ممتاز و نخبه مطالبی عنوان کردند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید