آماده‌باش پلیس راهور برای دیدار پرسپولیس و الدحیل

    کد خبر :371829

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ تدابیر پلیس برای دیدار امروز دو تیم فوتبال پرسپولیس و الدحیل را تشریح کرد.

سرهنگ مسعود جبارزاده در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: با توجه به برگزاری دیدار دو تیم پرسپولیس و الدحیل که عصر امروز در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، عوامل پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش بوده و نسبت به روان‌سازی ترافیک در اطراف ورزشگاه آزادی و معابر منتهی به آن اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه استقرار ماموران پلیس راهور در اطراف ورزشگاه آغاز شده است گفت: رفته رفته با توجه به افزایش تماشاگران استقرار ماموران نیز افزایش یافته و حضور آنان در ورزشگاه آزادی و معابر اطراف آن تا پایان دیدار و تخلیه کامل معابر ادامه خواهد داشت.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه تاکنون نسبت به اعمال محدودیت ترافیکی در این محدوده اقدام نشده است، تصریح کرد: ممکن است در صورت افزایش حجم ترافیک محدودیت‌های مقطعی با تشخیص فرمانده میدان در برخی از معابر اعمال شود اما تاکنون هیچ تصمیمی برای اعمال محدودیت اتخاذ نشده است.

جبارزاده از تماشاگران این دیدار خواست که تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی برای حضور در ورزشگاه آزادی استفاده کنند اما اگر قصد حضور در ورزشگاه با خودروی شخصی را دارند، حتما وسیله نقلیه خود را در پارکینگ‌های ورزشگاه پارک کرده و از پارک آن در محل‌های غیر مجاز بویژه محل‌هایی که سبب اخلال در تردد و سد معبر می‌شود خودداری کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید