اسماعیل عبادی: فعلا تصمیمی برای خداحافظی از تیراندازی با کمان ندارم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ۸:۵۵
    کد خبر :371704

اسماعیل عبادی، عضو تیم ملی تیراندازی با کمان گفت: تصمیم دارم، دو سه ماهی استراحت کنم و بعد از آن تصمیم می‌گیرم که حضور در تیم ملی را ادامه دهم یا خیر.

اسماعیل عبادی در خصوص بازگشت مجید احمدی به عنوان سرمربی تیم ملی کامپوند، اظهار داشت: احمدی یکی از مربیان خوب و با تجربه است که پیش از دو دوره مربی تیم بوده است. در این دو دوره ما مدال‌های خوبی گرفتیم و برنامه‌های او تاثیر زیادی روی تیم داشته و امیدوارم در سومین دوره حضورش کامپوند بتواند مدال‌های خوبی بگیرد.

وی در خصوص اولویت‌های تیراندازی با کمان یادآور شد: در بحث کامپوند مسابقات قهرمانی جهان را خرداد سال آینده در هلند پیش رو داریم که از اولویت‌های فدراسیون است. البته هنوز تیم تشکیل نشده و احتمالا دو ماه آینده انتخابی تیم ملی برگزار خواهد شد.

ملی‌پوش کامپوند کشورمان با اشاره به لزوم استعدادیابی در این رشته گفت: استعدیابی از چند سال پیش در تیراندازی با کمان آغاز شده و در سطح پایه کار شده و حمایت از این استعدادها می‌تواند برای تیراندازی با کمان پشتوانه‌سازی کند.

وی در خصوص بازی‌های آسیایی اندونزی تصریح کرد: ما یک ماه قبل از مسابقات در آلمان و چین تایپه حاضر شدیم و رکوردها و نتایج ما در این مسابقات و اردوها رضایت بخش‌تر از جاکارتا بود و این رکوردها باعث شد تا انتظار بیشتری داشته باشیم اما متاسفانه اوضاع طبق پیش بینی‌ها پیش نرفت و خودم به شخصه عملکرد خوبی نداشتم و رکوردهای مناسبی نزدم و می‌توانستیم بهتر باشیم.

عبادی در خصوص خداحافظی‌اش از تیم ملی و صحت این خبر گفت: در مصاحبه‌ای گفتم این نتیجه را باور ندارم و تصمیم دارم، دو سه ماهی استراحت کنم و بعد از آن تصمیم می‌گیرم که حضور در تیم ملی را ادامه دهم یا نه. از نظر فکری آرامش نداشتم و تصمیم دارم چند ماهی در آرامش در این باره فکر کنم. هنوز هیچ تصمیمی در این خصوص نگرفتم.

وی در پایان گفت: در دو سال و نیمی که پاکزاد در تیم ملی بود زحمات زیادی کشید و مدال بازی‌های جهانی را کسب کردم و بهترین زمان است که از زحمات او تشکر کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید