جنارو گتوسو: شروعی شرم‌آور داشتیم/ کسب جایگاه دوم جدول؟ این حرف خنده‌‌داری است

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ ۹:۳۸
    کد خبر :371691

جنارو گتوسو از نوع بازی تیمش در ۲۰ دقیقه ابتدایی مقابل کالیاری راضی نیست.

جنارو گتوسو در پی تساوی یک بر یک شب گذشته (یکشنبه) شاگردانش در خانه کالیاری در هفته چهارم سری A ایتالیا به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» گفت: شروع بازی با چیزی که در 20 دقیقه اولیه بازی ارائه دادیم، شرم‌آور بود. باید راه‌حلی برای اصلاح نوع بازی‌مان پیدا کنیم چون عملکردمان در 20 دقیقه ابتدایی اسفناک بود. ما در نیمه دوم با روحیه جنگدگی بیشتری بازی کردیم، اما کافی نبود. کالیاری شایسته این بود که نیمه اول را با برتری 2 بر صفر به پایان ببرد و ما هم نتوانستیم با این بازیِ کاملاً متفاوت کنار بیاییم.

وی ادامه داد: در حال حاضر من و تمامی کسانی که نماینده باشگاه میلان هستند، باید اطمینان حاصل پیدا کنیم که این جوانان به این درک برسند که چقدر خوب هستند چون خیلی از آنها هنوز به این درک نرسیده‌اند. می‌دانستیم که کار دشواری در خانه کالیاری خواهیم داشت، اما نمی‌توانیم در پایان بازی عصبانی باشیم چون به دنبال پیروزی بودیم.

سرمربی روسونری همچنین درباره زننده گل تساوی‌بخش تیمش در این بازی اظهار داشت: ایگواین در 30 دقیقه اول بیش از حد عقب کشیده بود و یک کار هجومی هم از خط میانی‌مان ندیدم. ما باید بیشتر حمله می‌کردیم و توپ را بیشتر در اختیار می‌گرفتیم.

یوونتوس تنها تیم بدون شکست در رقابت‌های فصل جاری سری A ایتالیا است، این در حالی است که تیم‌های اینتر، رم و ناپولی فصل را با کمی دردسر آغاز کرده‌اند.

به گزارش تسنیم ،گتوسو در پاسخ به این پرسش که «آیا میلان می‌تواند این فصل در رده‌های بالای جدول جای بگیرد؟»، گفت: این پرسش خنده‌داری است. هنوز راه طولانی در پیش داریم و اگر نتوانیم چنین بازی‌هایی را ببریم که به نظرم با خوش‌شانسی یک امتیاز از کالیاری گرفتیم، خنده‌ام می‌گیرد از اینکه می‌شنوم می‌گویند میلان می‌تواند در رده دوم یا سوم فصل را به پایان ببرد. اگر بتوانیم از جنبه‌های اصلی پیشرفت کنیم، آنوقت می‌توانیم پیشروی خوبی داشته باشیم.

سرمربی میلان تأکید کرد: این تیم شور و استحکام لازم را دارد و تنها نیاز به این دارد که پیش از اینکه ضربه بخورد، ضربه‌ای را به دندان‌های حریف بزند. ما باید بازیخوانی بهتری در جریان بازی‌های‌مان داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید