سازمان هواشناسی: دمای هوا در نوار شمالی کشور کاهش می یابد

    کد خبر :37169

سازمان هواشناسی کشور به سبب نفوذ جریانات خنک شمالی برای روزهای جمعه و شنبه آینده کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور پیش بینی کرد.
[سازمان هواشناسی: دمای هوا در نوار شمالی کشور کاهش می یابد]

به گزارش ایرنا، در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر شاهد بارش پراکنده در جنوب استان سیستان و بلوچستان و روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در بعضی از ساعات وزش باد نسبتا شدید در استان های تهران، البرز، قم، قزوین، مرکزی، اصفهان، آذربایجان غربی و شرقی و خراسان رضوی پیش بینی و روز پنجشنبه در غالب مناطق کشور دمای هوا افزایش می یابد.
بر اساس تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی و خروجی مدل ها امروز ( چهارشنبه ) در بخش های شمالی استان های آذربایجان های شرقی و غربی، برخی نقاط اردبیل و گیلان شاهد وقوع رگبار پراکنده ، گاهی همراه رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.
روز پنجشنبه (فردا) علاوه بر تداوم این وضعیت در ساعات بعد از ظهر در نواحی یاد شده در استان خراسان شمالی نیز شاهد بارش پراکنده و خفیف خواهیم بود و روز جمعه رعد و برق و وزش باد و در نیمه شمالی استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و برخی نقاط استانهای اردبیل، گیلان، گلستان، خراسان شمالی و ارتفاعات مازندران نیز شاهد این وضعیت خواهیم بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید