چهارمین همایش و فن بازار ملی سلامت برگزار می شود

    کد خبر :371250

چهارمین همایش و فن بازار ملی سلامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران در روزهای ۲۰ و ۲۱ آبان‌ماه ۹۷ برگزار می شود.

به گزارش مهر، چهارمین همایش و فن بازار ملی سلامت به همت دبیرخانه دائمی فن بازار ملی سلامت و دانشگاه علوم پزشکی تهران، برای چهارمین سال متوالی در ۲۰ و ۲۱ آبان‌ماه مصادف با «روز فناوری سلامت» برگزار می‌شود.

«پنل‌های تخصصی»، «فن بازار»، «فراخوان ایده‌های محصول‌محور»، «مسابقه دانشجویی» و «سفیران فناوری» پنج بخش مختلف این همایش و فن بازار است.

متقاضیان شرکت در این رویداد از سراسر کشور می‌توانند تا تاریخ دهم مهرماه ۹۷ از طریق پایگاه اینترنتی فن بازار ملی سلامت ثبت‌نام کنند.

چهارمین همایش و فن بازار ملی سلامت در تالار ابن‌سینا دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار خواهد شد.

«فراخوان ایده‌های محصول‌محور» با هدف فراهم‌سازی بستری برای مبادلات ایده‌های نوآورانه و فناورانه بین پژوهشگران و بنگاه‌های اقتصادی همزمان با چهارمین همایش و فن بازار ملی سلامت برگزار می‌شود.

شرکت برای عموم محققان و علاقمندان صاحب ایده، آزاد است. ایده می‌تواند فردی یا گروهی ارسال شود. ایده‌ها می‌تواند در سطح ایده اولیه، نمونه آزمایشگاهی، صنعتی یا در حوزه خدمات باشند.

ارائه ایده‌های انتخاب شده در روز همایش و در حضور صاحبان صنایع، مدیران، سرمایه‌گذاران و کارگزاران مالی صورت می گیرد.

معیارهای داوری مرحله اول برای ارائه در روز همایش امکان‌پذیری تجاری، حجم بازار، هزینه تمام شده، ضرورت و اهمیت آن، گروهی بودن، استراتژیک بودن، سابقه ارائه‌دهندگان ایده، سطح فناوری است. در این بخش ۱۰ تا ۱۵ ایده انتخاب خواهد شد.

پس از ارائه و در نهایت ۶ ایده برتر انتخاب خواهد شد و به آنها جوایزی اعطا می شود.

رتبه اول یک تیم انتخاب می شود و هر تیم ۵۰ میلیون ریال و ۲۰۰ میلیون ریال گرنت دریافت می کند. در رتبه دوم، ۲ تیم انتخاب می شود و هر تیم ۳۰ میلیون ریال و ۱۰۰ میلیون ریال گرنت دریافت می کنند. در رتبه سوم نیز ۳ تیم و هر تیم ۲۰ میلیون ریال و ۱۰۰ میلیون ریال گرنت دریافت کنند.

جایزه اعتباری با ارائه یک طرح کسب و کار مورد تایید دبیرخانه قابل پرداخت است که پس از برگزاری همایش به دبیرخانه ارسال می‌شود.

«مسابقه دانشجویی با محوریت حل مسئله در حوزه سلامت» با دعوت از تیم‌های علاقمند از دانشگاه‌های سراسر کشور در یک روز برگزار می‌شود.

تیم‌ها در کارگاه‌های آموزشی مجازی و حضوری با روند مسابقه، مطالب پایه و مدل کسب و کار آشنا می‌شوند، سپس با کمک نرم‌افزار شبیه‌سازی اقدام به حل یک مسئله می‌کنند و در نهایت با ارائه راهکارهای خود به داوران، سه تیم برتر انتخاب می‌شود.

تیم‌ها برای ثبت‌نام می‌توانند به صورت تیم ۴ تا ۶ نفره متشکل از دانشجویان به همراه یک سرپرست از اعضای هیات‌علمی دانشگاه‌های سراسر کشور باشند.

ثبت‌نام به شکل گروهی باید انجام شود.

مبلغ ثبت‌نام مسابقه برای دانشجویان با امکان شرکت در همه بخش‌ها با پذیرایی و وعده ناهار ۶۰۰ هزار ریال است.

جوایز برای تیم اول ۵۰ میلیون ریال، تیم دوم ۳۰ میلیون‌ ریال و تیم سوم ۲۰ میلیون ریال است.

شرکت در بخش مسابقه محدود است و با تکمیل ظرفیت، ثبت‌نام بسته خواهد شد. اولویت با تیم‌هایی است که زودتر ثبت‌نام کرده باشند.

ارائه خدمات تخصصی و کریدور صادرات، مباحث تخصصی کسب و کار (در قالب پنل تخصصی)، ارائه ایده‌بازارهای محصول محور از جمله مواردی است که در فن بازار ۹۷ اجرا می شود.

بخش «سفیران فناوری» چهارمین فن بازار ملی سلامت، برای اولین بار ویژه دانشجویان بین‌المللی دانشگاه علوم پزشکی تهران طراحی شده است. با مشارکت و همکاری ایشان که سفیران فناوری در کشور خود هستند، فرصتی برای معرفی و توسعه بازار هرچه بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در فن بازار فراهم می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید