مهدیزاده و پورشیب به نشان برنز دست پیدا کردند

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۵۵
    کد خبر :371214

دو عضو تیم کاراته ایران با برتری مقابل رقبای خود در دیدار رده بندی موفق به کسب مدال برنز ششمین مرحله از رقابت‌های لیگ جهانی دست پیدا کردند.

به گزارش مهر، در ادامه این مسابقات که با حضور ۷۶۳ کاراته کا از ۷۲ کشور به میزبانی آلمان در برلین جریان دارد، امیر مهدیزاده در دیدار رده بندی وزن ۶۰- کیلوگرم با نتیجه ۵ بر صفر «دارخان اسدیلوف» از قزاقستان را شکست داد و بر سکوی سوم قرار گرفت.

وی جمعه ۲۳ شهریورماه در نخستین روز از این رقابتها با برتری مقابل «ساموئل مارکزه» از ایتالیا، «جوانی مارتینز» از ونزوئلا، «دانیلو گروسو» از ایتالیا و شکست برابر «یوگو کوزاکی» از ژاپن به دیدار رده بندی راه یافته بود.

همچنین ذبیح الله پورشیب در دیدار رده بندی وزن ۸۴- کیلوگرم «اوگور آکتاش» از ترکیه را ۲ بر یک از پیش برداشت و به گردن آویز برنز دست پیدا کرد. وی شنبه در روز دوم این رقابتها «ایلیاگرانوسوف» از روسیه، «میگوئل آمارگاس» از آرژانتین، «کنجی گریلون» از فرانسه و مهدی خدابخش از کشورمان را شکست داده و در نیمه نهایی برابر «دانیار یولداشف» از قزاقستان بازنده شد و به دیدار رده بندی رسید.

سجاد گنج زاده نماینده دیگر کشورمان برای کسب مدال طلا باید در مبارزه نهایی وزن ۸۴+ کیلوگرم به مصاف نماینده گرجستان برود.

نگین باقری، مجید حسن نیا، هامون درفشی پور، سعید احمدی، بهمن عسگری، طراوت خاکسار و مهدی خدابخش هم با قبول شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شده بودند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید