اکبر احدی: با حضور شورای فنی دیگر یک نفر در خصوص تیم‌های ملی تصمیم‌ گیرنده نیست

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ۹:۰۰
    کد خبر :370750

اکبر احدی مدیرفنی تیم ملی بوکس گفت: با تشکیل شورای فنی دیگر یک نفر در خصوص تیم ملی تصمیم گیرنده نیست و خانواده این رشته بهترین تصمیم را برای این رشته رقم می‌زنند.

اکبر احدی در خصوص اعضای شورای فنی فدراسیون بوکس اظهار داشت: از قبل صحبت‌هایی در خصوص تشکیل کمیته فنی با حضور صاحب نظران این رشته مطرح بود تا در خصوص مسائل فنی و انتخاب سرمربیان تیم‌های ملی، دیگر یک نفر تصمیم گیرنده نباشد و خانواده این رشته بهترین تصمیم را برای تیم‌های ملی رقم بزند.

وی در خصوص شرح وطایف اعضای شورای فنی عنوان کرد: قرار است اعضای شورای فنی در تمام سیاست‌گذاری فنی تیم‌های ملی تصمیم گیرنده باشد و در حیطه تیم‌های ملی نیز برای انتخاب سرمربی نظر بدهد. بعد از انتخاب سرمربی تیم ملی نیز قرار است تمام برنامه‌های از طریق مدیرفنی در جلسه شورای فنی مطرح و در خصوص آن بحث و تبادل نظر خواهد صورت بگیرد.

مدیرفنی تیم ملی در خصوص تضارب آرایی که به نظر می‌رسد بین اعضای شورای فنی وجود خواهد داشت، گفت: مسئولیت انتخاب و معرفی این نفرات به رئیس فدراسیون بوکس با من بود و رئیس فدراسیون نیز پس از بررسی اعضا آنها را رسما اعلام کرد. همچنین اساسنامه شورای فنی نیز توسط من نوشته شده است. تلاش کردم نخبگان بوکس ایران را به رئیس فدراسیون بوکس معرفی کنم تا پس از ارزیابی توسط ثوری این کمیته تشکیل شود.

اکبر احدی با تاکید بر اینکه در معرفی اعضای شورای فنی نظرات شخصی خود را دخیل نکرده است، اظهار داشت: سابقه قهرمانی آسیا، تحصیلات و حضور در کادرفنی تیم‌های ملی از شرایط اساسنامه برای حضور در کمیته فنی است و اصلا نگاه شخصی به این موضوع نداشتم. 99 درصد اعضا شرایط حضور در شورای فنی را دارا هستند. البته دو یا سه نفر دیگر نیز وجود داشتند که من اسامی آنها را به رئیس فدراسیون اعلام کردم اما به حکم قرعه این 9 نفر انتخاب شدند.

به گزارش تسنیم ،وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اختلاف نظر با علیرضا استکی نگرانی بابت همکاری با او در جلسه شورای فنی نخواهد داشت، گفت: اتفاقا باید اختلافات در شورای فنی وجود داشته باشد. این اختلاف، خانوادگی است و قطعا با توجه به حضور رئیس فدراسیون به عنوان بزرگتر این رشته نتایج خوبی حاصل خواهد شد. استکی نیز از لحاظ شخصی با من مشکلی ندارد و اختلافات ما فنی است. من و استکی با هم دوست و رفیق هستیم اما دو دیدگاه مختلف داریم و هر دو نیز تابع نظر شورای فنی خواهیم بود.

سرمربی تیم ملی بوکس در خصوص زمان تشکیل نخستین جلسه شورای فنی و اولویت برنامه‌های این شورا تصریح کرد: امروز (یکشنبه) قرار است نخستین جلسه برگزار شود. سه آیتم بررسی اساسنامه و نقاط قوت و ضعف آن برای برطرف کردن ایرادت، انتخاب اعضای کادرفنی تیم جوانان و در ادامه انتخاب کادرفنی تیم بزرگسالان از برنامه‌های نخستین جلسه شورای فنی خواهد بود. با توجه به اینکه زمان کافی نداریم باید هر چه زودتر در خصوص این مسائل تصمیم گیری کنیم و در ادامه احتمالا ماهی یک یا دو جلسه خواهیم داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید