اظهار نظر جالب ژوزه مورینیو درباره موهای کریس اسمالینگ

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ۹:۲۲
    کد خبر :370740

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از پیروزی تیمش مقابل واتفورد درباره زننده گل برتری شیاطین سرخ در این بازی اظهار نظر جالبی کرد.

تیم فوتبال منچستریونایتد با کسب پیروزی 2 بر یک در خانه واتفوردی که فصل را با 4 برد متوالی آغاز کرده بود، هوادارانش را به بازگشت به کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس امیدوار کرد. در این بازی کریس اسمالینگ که با مدل مویی جدید به میدان رفته بود، گل دوم و برتری منچستریونایتد را به ثمر رساند. این اولین گل او بود که در نیمه دوم به ثمر رسید.

ژوزه مورینیو پس از این بازی به شوخی گفت که با وجود گلزنی اسمالینگ کاملاً از او راضی نیست. او اظهار داشت: تنها چیزی که من درباره اسمالینگ دوست ندارم، مدل موهای اوست اما من چه کسی هستم که بخواهم به او بگویم مدل موهایش خوب نیست. اسمالینگ دارد خیلی خوب بازی می‌کند. ویکتور لیندلوف و مروان فلینی مهره‌های مهمی بودند. آنها در این بازی و بازی قبلی مقابل برنلی مقابل دو مهاجم روبه‌روی‌شان که دو بازیکن قدرتمند بودند خوب بازی کردند. آنها توپ را روی هوا نگه می‌داشتند، بازی فیزیکی داشتند، هوشمندانه بازی کردند و این بار هم یک بازی خوب دیگر انجام دادند.

در شبی که نمانیا ماتیچ، هافبک صرب منچستریونایتد اخراج شد و داوید دخه‌آ با یک واکنش فوق‌العاده در دقایق تلف شده شیاطین سرخ را پیروز بازی نگه داشت، روملو لوکاکو یکصد و پنجمین گلش را در لیگ برتر زد و از این حیث از دیدیه دروگبا، مهاجم سابق چلسی سبقت گرفت. با این حال دوندگی و تلاش این مهاجم بلژیکی بود که بیشتر مورد توجه و تحسین مورینیو قرار گرفت.

به گزارش تسنیم ،آقای خاص ادامه داد: من از امتیازاتی که گرفتیم بسیار راضی هستم. من از روحیه او و شیوه بازی‌اش که برای من نمایانگر روحیه تیم بود مثل موقعی که بعد از 50 متر دوندگی به سمت دروازه خودمان برای کمک به تیم در دفاع یک تکل از بغل زد، واقعاً راضی‌ام. با این حالی کمی ناراحتم چون در نیمه اول همه شرایط برای یکسره کردن کار حریف مهیا بود. اگر در نیمه دوم هم همانطور که در بخش آخر نیمه اول نشان دادیم، بازی می‌کردیم، الان داشتیم درباره یک نتیجه کاملاً متفاوت صحبت می‌کردیم.

من‌یونایتد با این برد برای اولین بار در این فصل دو بازی پشت سر هم را برد اما این اتفاق با مهار لحظه آخری دخه‌آ محقق نمی‌شد. مورینیو در این باره هم تأکید کرد: او تنها یک واکنش داشت اما همان یکی عالی بود. می‌دانم دروازه‌بان یک تیم بزرگ چگونه است و در برخی بازی‌های آنها حتی توپ را لمس نمی‌کنند و در برخی بازی‌ها فقط تماشا کننده بازی هستند اما مهم این است که در لحظه مناسب آماده باشید و در این بازی آن لحظه در دقیقه آخر بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید