کاهش ۶ درجه‌ای دما در استان‌های ساحلی خزر/ جاده‌های البرز مه‌آلود می‌شود

    کد خبر :370589

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: دمای هوای استان‌های ساحلی دریای خزر از روز سه‌شنبه (۲۷ شهریورماه) تا ۶ درجه کمتر می‌شود.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: دمای هوا روز سه‌شنبه (۲۸ شهریورماه)‌ در استان‌های ساحلی دریای خزر بین ۴ تا ۶ درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد و هوای خنک تا پایان هفته در این منطقه ماندگار خواهد بود.

وی همچنین اظهار کرد: جاده‌های کوهستانی شمالی البرز مرکزی و غربی همچنین اردبیل از سه‌شنبه (۲۷ شهریور) تا پایان هفته به‌ویژه در ساعات شب مه‌آلود پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: طی امروز و فردا ( ۲۵ و ۲۶ شهریور) در بیشتر نقاط کشور جوی پایدار و آسمان صاف پیش‌بینی می‌شود همچنین از بعدازظهر فردا با نفوذ جریانات شمالی بارش پراکنده در سواحل غربی دریای خزر شروع می‌شود.

وظیفه در ادامه گفت: در روز سه‌شنبه (۲۷ شهریورماه) در سواحل دریای خزر و برخی مناطق اردبیل بارش پراکنده و در شمال آذربایجان شرقی و برخی مناطق فارس رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وی در روز چهارشنبه (۲۸ شهریورماه) علاوه بر این مناطق در برخی مناطق دامنه‌های جنوبی البرز، غرب و مرکز کشور بارش پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران فردا (۲۶ شهریور) صاف پیش بینی می‌شود که بیشترین و کمترین دمای پایتخت در این روز به ۳۵ و ۲۳ درجه سانتی‌گراد می‌رسد. همچنین در روز سه‌شنبه (۲۷ شهریور) آسمان پایتخت صاف در اواخر وقت نیمه ابری خواهد بود و بیشترین و کمترین دمای آن ۳۵ و ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید