آموزش بیش از 1100 راننده جدید سرویس مدرسه از سوی پلیس

    کد خبر :370540

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از آموزش به بیش از 1100 راننده جدید سرویس مدارس در آستانه فصل بازگشایی مدارس خبر داد.

سرهنگ مسعود جبارزاده در گفت و گو با ایسنا درباره ساماندهی سرویس‌های مدارس اظهارکرد: از نیمه‌های تابستان امسال جلسات مختلف هماهنگی در خصوص ساماندهی سرویس‌های مدارس با مسئولان پلیس،‌ آموزش و پرورش و شهرداری برگزار شد و در این جلسات ضمن آسیب‌شناسی و بررسی اقدامات گذشته درباره اقدامات برای سرویس مدارس در سال‌ تحصیلی جدید نیز بحث شده و تصمیماتی در این زمینه اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه همزمان با بازگشایی مدارس شاهد افزایش حجم سفرهای درون شهری هستیم، گفت: بخشی از این سفرها در پی جابجایی دانش آموزان از سوی والدینشان است بنابراین لازم است تدابیری اتخاذ شود تا از همان روز نخست مهر ماه و بازگشایی مدارس، سرویس‌ها نیز فعال شده و اقدام به جابجایی دانش آموزان کنند.

جبارزاده با اشاره به آموزش رانندگان سرویس‌های مدارس، افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی علاوه بر بررسی شرایط رانندگان سرویس‌های مدارس و خودروی آن‌ها اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی برای این رانندگان کرده است و این رانندگان پس از گذراندن کلاس‌ها و اخذ امتیازهای لازم ، مجوز فعالیت به عنوان سرویس مدرسه را از سوی پلیس دریافت می‌کنند.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: در همین راستا امسال و تاکنون در سطح شهر تهران 1138 راننده جدید سرویس مدارس تحت آموزش از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی قرار گرفته است.

وی در مورد نظارت بر سرویس‌های مدارس گفت: علاوه بر هماهنگی‌هایی که با مسئولان مدارس در این خصوص انجام شده، پلیس بر سرویس‌های مدارس نظارت داشته تا در صورت هرگونه تخلف حادثه‌ساز و تصادف ، با متخلف برخورد خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید