بلوف‌های پژاک، دموکرات و کومله علیه سپاه اتفاق جدیدی نیست

  • سیاسی
  • یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷ ۹:۱۳
    کد خبر :370490

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه با بیان اینکه یاوه‌سرایی‌ها و بلوف‌های پژاک، دموکرات و کومله علیه سپاه اتفاق جدیدی نیست، گفت: سپاه همه اقدامات نابخردانه گروهک‌های ضدانقلاب را با ضربات سنگین‌تری پاسخ می‌دهد.

سردار «اسماعیل کوثری» در گفت‌وگو با میزان، با بیان اینکه یاوه‌سرایی‌ها و بلوف‌های پژاک، دموکرات و کومله علیه سپاه اتفاق جدیدی نیست، گفت: سپاه همه اقدامات نابخردانه گروهک‌های ضدانقلاب را با ضربات سنگین‌تری پاسخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه سپاه از گذشته تا امروز، بار‌ها و بار‌ها گروهک‌های ضدانقلاب اقلیم کردستان را نصیحت کرده و چندین بار به آن‌ها تذکر داده است، عنوان کرد: موقعی که سپاه دید این گروهک‌ها زیر وعده‌های خودشان زدند و مجددا طی چند ماه گذشته در چند نوبت ناامنی‌هایی را ایجاد کردند و در آخرین مورد ۱۱ نفر از عزیزترین فرزندان این سرزمین را به شهادت رساندند، دیگر نصیحت و تذکر را جایز نداشت و انتقام سختی از سران این گروهک‌ها گرفت.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه افزود: ضدانقلاب نباید خیال کند هر غلطی که خواست می‌تواند انجام دهد بدون آنکه پاسخی از سوی نیرو‌های مسلح ایرن دریافت کند.

سردار کوثری در پایان با بیان اینکه مردم کردستان در طول ۴۰ سال گذشته لطمات بسیاری را از سوی گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: مردم شریف و نجیب کردستان کاملا نسبت به حرکات ناشایست گروهک‌های ضدانقلاب آگاه و توجیه هستند و هیچ‌گاه جنایت‌های بی‌شمار آن‌ها را فراموش نخواهند کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید