دردسرهای حضور احمدی‌نژاد در جلسات مجمع

  • سیاسی
  • شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ۱۷:۵۵
    کد خبر :370414

در میان تصاویر منتشر شده از جلسه امروز مجمع، تصویری از همنشینی آیت‌الله محسن مجتهد شبستری امام جمعه سابق تبریز با احمدی‌نژاد، خبر ساز شده است. در این تصویر به نظر می‌رسد، آیت‌الله مجتهد شبستری صندلی خود را پشت به احمدی‌نژاد کرده و آشکارا از نشستن کنار احمدی‌نژاد ناخرسند است.

مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز، شنبه با حضور اعضاء تشکیل جلسه داد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی مجمع در ابتدای جلسه امروز: آیت الله موحدی کرمانی با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، تعمق در قیام اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را نیاز جوامع اسلامی و همه آزادی خواهان دنیا دانست و گفت: فهم عمیق این حقیقت که در نظام هستی ارزش والایی وجود دارد که برای آن می‌بایست از جان و مال و فرزندان و همه امتیازات مادی گذشت، یکی از اهداف مهم بزرگداشت واقعه کربلا است و آن ارزش بزرگ تعبد الهی و التزام به دین و تکالیف الهی است.

در میان تصاویر منتشر شده از جلسه امروز مجمع، تصویری از همنشینی آیت‌الله محسن مجتهد شبستری امام جمعه سابق تبریز با احمدی‌نژاد، حاشیه ساز شده است. در این تصویر به نظر می‌رسد، آیت‌الله مجتهد شبستری صندلی خود را پشت به احمدی‌نژاد کرده و آشکارا از نشستن کنار احمدی‌نژاد ناخرسند است.

پیشتر نیز به صورت غیر رسمی گفته شده بود، آملی لاریجانی و حسن روحانی به دلیل حضور احمدی‌نژاد در جلسات شرکت نمی‌کنند. این شایعه آنقدر بزرگ شد که با واکنش‌های مختلفی از هر دو طیف مواجه شد.

در یکی از نخستین واکنش‌ها به این شایعه عزت الله ضرغامی رئیس پیشین سازمان صدا سیما در صفحه رسمی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی نوشت: «مهمترین مصلحت نظام، درک مصالح کشور و ترجیح آن بر منافع فردی، است. اعضاء محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام به ویژه رؤسای قوا باید آئینه‌ی تمام نمای این هویت باشند. شایعات روزهای اخیر در مورد عدم شرکت سران قوا درجلسه مجمع، به دلیل اعتراض به حضور آقای احمدی نژاد با هیچ معیاری قابل پذیرش نیست.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید