استاندار البرز خبر داد:

احتمال تکمیل بزرگراه همت تا پایان 97

    کد خبر :370241

نماینده عالی دولت در استان البرز با اشاره به پیشرفت 90 درصدی پروژه ادامه بزرگراه همت به البرز، گفت: در صورت حل برخی تنگناهای مالی این پروژه تا پایان سال ۹۷ زیربار ترافیک می‌رود.
محمدعلی نجفی در بازدید از روند تکمیل ادامه پروژه بزرگراه همت که امروز شنبه 24 شهریور صورت گرفت؛ با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی ادامه بزرگراه همت به البرز گفت: این پروژه اهمیت زیادی برای کشور و به ‌خصوص شهروندان البرزی دارد.

وی به بازدیدهای مستمر از این پروژه اشاره کرد و افزود: نسبت به آخرین بازدیدی که به همراه مدیران کل مربوطه و دیگر همکارانمان از مراحل اجرای پروژه داشته‌ایم، پیشرفت بالایی حاصل‌ شده است .

استاندار البرز ادامه داد: این پروژه دیگر معارض جدی ندارد و تنها در خصوص تزریق منابع مالی برای آن و پیشبرد سریع‌تر کار یکسری تنگناهای مالی وجود دارد .

نجفی اضافه کرد: اقدامات لازم برای تزریق بودجه به پروژه ادامه اتوبان همت تا کرج در حال انجام است تا تأمین بخشی از این تزریق مالی که مورد نیاز است انجام شود.

به گزارش ایسنا، وی اظهار امیدواری کرد که مشاور، پیمانکار و شرکت مجری پروژه به‌خوبی و با همین سرعت به کار خود ادامه دهند و تا قبل از اتمام سال جاری این پروژه به بهره‌برداری برسد.

استاندار البرز گفت: جای خرسندی دارد که با وجود تنگناهای مالی کار به‌خوبی پیش رفته است و در این میان مشکلاتی در خصوص پیشبرد این پروژه وجود داشته که حل‌شده و به ‌سوی مراحل نهایی برای بهره‌برداری از آن تا پایان سال 97 پیش می‌رویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید