جزئیات طرح نمایندگان برای لغو ممنوعیت واردات خودرو

    کد خبر :370188

نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است بازار خودرو باید مدیریت شود، مدیریت بازار، با تعطیل کردن، دو مسئله جداگانه است

فریدون احمدی نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : برای اصلاح و تجدیدنظر در مصوبه دولت جهت ممنوعیت واردات خودرو، طرحی را در مجلس برای لغو ممنوعیت واردات خودرو آماده کرده‌ایم که پس از تعطیلات تابستانی پارلمان ارائه می‌کنیم. بازار خودرو باید مدیریت شود، مدیریت بازار، با تعطیل کردن، دو مسئله جداگانه است، این روش، منطقی نیست، این طور بازی با بازار خطرناک است که همه را نگران کرده است.

به گزارش تسنیم، فریدون احمدی نایب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : برای اصلاح و تجدیدنظر در مصوبه دولت جهت ممنوعیت واردات خودرو، طرحی را در مجلس برای لغو ممنوعیت واردات خودرو آماده کرده‌ایم که پس از تعطیلات تابستانی پارلمان ارائه می‌کنیم. بازار خودرو باید مدیریت شود، مدیریت بازار، با تعطیل کردن، دو مسئله جداگانه است، این روش، منطقی نیست، این طور بازی با بازار خطرناک است که همه را نگران کرده است.

این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: امضاها برای طرح لغو ممنوعیت واردات خودرو در حال جمع‌آوری است و نمایندگان مجلس نیز پیشنهادات خود را برای تکمیل آن ارائه می‌دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید