ماریو بالوتلی: حالا همه می‌دانند که چرا به سری A برنگشتم

  • ورزشی
  • شنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۳۵
    کد خبر :369948

ماریو بالوتلی به انتقاداتی که اخیراً از او صورت گرفته است پاسخ و دلیل بی‌میلی‌اش برای بازگشت به سری A را توضیح داد.

ماریو بالوتلی به انتقاداتی که به تازگی و پس از حضور اخیر او در اردوی تیم ملی ایتالیا شده است، پاسخ داد. مهاجم نیس پس از تساوی خانگی چند روز پیش ایتالیا و لهستان در دور نخست رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا به خاطر عملکرد ضعیفش مورد انتقاد واقع شد که بیشتر آنها متوجه ناآمادگی جسمانی‌اش‌ و اضافه وزن او بود.

خیلی‌ها تصمیم روبرتو مانچینی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا برای میدان دادن به بالوتلی در ترکیب اصلی آتزوری مقابل لهستان را زیر سؤال برده‌اند به خصوص که او اردوی پیش فصل کاملی هم نداشته است.

در همین حال، شبکه اسکای ایتالیا به تازگی در اینستاگرام خود پستی درباره بالوتلی گذاشته که در آن چهره او را روی کاراکتر بازی‌ کامپیوتری «سوپرماریو» قرار داده و همین موضوع بهانه‌ای شده است که منتقدان بالوتلی به انتقادات خود از او ادامه دهند.

بالوتلی در واکنش به این موضوع گفت: خواندن نظرات مردم و دیدن آنکه در ایتالیا چه تعداد از آنها از من تنفر دارند واقعاً جالب است.

بالوتلی ادامه داد: امیداورم زمانی که اوضاع خوب پیش برود هم آنها به تنفرشان از من ادامه دهند و از من حمایت نکنند. ثبات داشتن چیز درستی است. اینکه نمی‌خواستم به سری A برگردم قطعاً دلیلی واقعی و معتبر داشت و من فکر می‌کنم که الان دیگر همه می‌دانند دلیلش چه بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید