برپایی کنسرت گروه «دنگ شو» در کانادا

    کد خبر :369945

گروه موسیقی «دنگ شو» اواخر مهر ماه سال جاری تازه ترین کنسرت خود را با اجرای قطعات منتخب در شهر ونکوور کانادا برگزار می کند.

گروه موسیقی «دنگ شو» روز جمعه ۲۷ مهر ماه سال جاری تازه ترین کنسرت خود را با اجرای قطعات منتخب در شهر ونکوور کانادا برگزار می کند. بلیت فروشی کنسرت پیش رو از هم اکنون آغاز شده و هم وطنان خارج از کشور می توانند با مراجعه به سامانه فروش بلیت این کنسرت، برای تهیه بلیت اقدام کنند.

گروه «دنگ شو» بنا بود تا پایان سال یک آلبوم «ای پی» منتشر کند اما از آنجایی که چهار قطعه جدید در این مدت تهیه و تولید کرده، این اثر در قالب یک آلبوم کامل به مخاطبان ارایه می شود. این آلبوم هم اکنون در مرحله صدور مجوز است که در صورت دریافت مجوزهای لازم، اثر بعد از ایام محرم و صفر در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. البته آلبوم دیگری از این گروه با نام «شیراز…» مدتی است آماده شده و طی ماه های آینده توسط انتشارات «رهگذر هفت اقلیم» منتشر می شود.

«مدونای» آلبوم جدید گروه «دنگ شو» شامل ۱۰ قطعه به نام های «باد گناهکار»، «خطا کردم»، «خطا نیست»، «عطار»، «چیزی»، «به شط»، «خلیج»، «حباب»، «خورشید می شوم» و «آخر قصه…» بود که شهریور ماه سال ۹۶ در دسترس علاقه مندان قرار گرفت

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید