شهردار منطقه یک تهران خبرداد

رهاسازی 170 هزار متر از اراضی پارک “جمشیدیه” از دست جاعلان

    کد خبر :369343

شهردار منطقه یک اعلام کرد: 170 هزار متر مربع عرصه در شمال بوستان “جمشیدیه” با رد ادعای مطرح شده برخی افراد سودجو، با پیگیری حقوقی و قضایی شهرداری منطقه یک از دست جاعلان خارج شد.

حبیب اله تاجیک اسماعیلی با بیان این خبر اظهار داشت: در شمال بوستان جمشیدیه پلاک ثبتی قرار داشت که از سال 72 افرادی سودجو با جعل سند به منظور واگذاری آن به شهرداری تهران با مبلغ دو میلیون تومان موافقت و مبلغ فوق مبادله می شود ولی پس از پی گیری و انجام استعلامات و طی روال قانونی با رد مستندات مدعیان مبلغ مذکور به شهرداری عودت و توافق نامه ابطال می شود.

وی گفت: در سال 90 نیز جاعلان متاسفانه همین ملک را مجدد در شهرداری تهران با قیمت کارشناسی رسمی بالغ بر 250 میلیارد تومان مطرح کردند و با جعل اسناد در شورای شهر و مصوبات ماده 5، این زمین را بعنوان ملک خودشان در مراجع قضایی طرح دعوا نمودند که با پی گیری های انجام شده توسط شهرداری و دفاعیات در دادگاه های عمومی و شورای حفظ حقوق بیت المال ، عدم حق این افراد ثابت شد.

به گزارش ایسنا،شهردار منطقه یک افزود: با بررسی و استعلام های دقیق و تخصصی در اداره ثبت، سازمان جنگل ها و مراتع، منابع ملی، مشخص شد پلاک مورد دعوی از جمله اراضی ملی است که به شهرداری منطقه یک واگذار شده است.

براساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه یک، وی افزود: بعد 7 سال توانستیم 170 هزار متر مربع زمین مورد ادعای این افراد را که با جعل سند می خواستند تا متری 1.5 میلیون تومان از شهرداری بگیرند و پیش قسط آن هم با مدارک جعلی 160 میلیارد تومان تعیین کرده بودند با پیگیری حقوقی و قضایی شهرداری منطقه یک به نتیجه برسانیم که پرونده جعل هنوز در شورای حفظ حقوق بیت المال و محاکم قضایی مفتوح و در حال پی گیری است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید