کریم انصاری‌فرد: حضور در انگلیس تجربه شیرینی برای من خواهد بود

  • ورزشی
  • جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۳۴
    کد خبر :369292

کریم انصاری‌فرد گفت: جام جهانی روسیه یکی از جام‌های جهانی فراموش نشدنی ما بود و بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران را کسب کردیم.

کریم انصاری‌فرد گفت: جام جهانی روسیه یکی از جام‌های جهانی فراموش نشدنی تاریخ فوتبال ما بود چرا که بهترین نتیجه تاریخ فوتبال ایران را در این مسابقات بدست آوردیم. ضمن اینکه علی‌رغم حضور در یک گروه سخت، عملکرد تیمی تیم ملی خیلی خوب بود و این گروه برای تیم ملی ما در همه جام های جهانی قبلی بی‌سابقه بود.

وی اظهار داشت: در گروه سختی قرار گرفتیم و توانستیم از پس این گروه سخت بربیاییم اما در لحظه و بازی آخر یک مقدار بد شانسی گریبانگیرمان شد و نتوانستیم از گروه صعود کنیم. برای ما مهم این بود که مردم ایران از عملکردمان راضی باشند و خدا را شکر این اتفاق افتاد. خیلی بهتر می‌شد اگر می‌توانستیم از گروه صعود کنیم اما این اتفاق نیفتاد و شکی نیست که همه اعضای تیم ملی تلاش‌شان بر این بود که این اتفاق رخ دهد.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: در حال حاضر حس بسیار خوبی است که همه بازیکنان برگشته‌اند و دوباره دور هم جمع شده‌اند. برخی مواقع یاد آن خاطرات تلخ و شیرین جام جهانی را مرور می‌کنیم. الان هم یک هدف بزرگ داریم که جام ملتهای آسیاست و همه اینجا مصمم هستیم که بهترین نتیجه و اتفاقات برای تیم ملی رخ دهد ولی شرایط خیلی سخت است.

وی تاکید کرد: فکر کنم در جام ملت‌های آسیا مسئولیت خیلی سنگینی داریم چرا که الان 4، 5 سال است تیم اول آسیا هستیم و همه از ما انتظار دارند که در این مسابقات بهترین نتایج را رقم بزنیم و قهرمان آسیا را به خانه بیاوریم.

انصاری‌فرد افزود: انتظارات مردم به خاطر نتایج چند سال اخیر و بویژه جام جهانی از ما خیلی بیشتر شده است. بعد از صعود راحتی که تیم ملی به جام جهانی داشت و برای همه خیلی خوب بود، همه انتظارات بالا رفته و طبیعتا با حضور کی روش این امر دور از دسترس نیست و خیلی راحت‌تر خواهد بود.

وی در ادامه گفت: همه بر این باور هستند و همه هم قسم شده‌اند که این اتفاق بیافتد ولی فعلا آن شرایط و امکانات لازم برای این مسابقات بزرگ مهیا نشده و فکر کنم همه در تلاشند که این شرایط مهیا شود. ولی مطمئن باشید در جام ملت‌های امارات کار به این راحتی نیست و ما از پیش برنده و یا قهرمان نیستیم و برویم آنجا و جام را به ما بدهند. قطعا در امارات مسابقات سختی در پیش داریم و شرایط سخت است. باید شرایط آمادگی خوب و صد در صدی داشته باشیم و بهتر از جام جهانی. چرا که در جام جهانی هدفمان قهرمانی نبود، البته این رویا را داشتیم ولی هدف اصلی ما نبود و باید همه هم قسم شویم تا تیم ملی در جام ملتها مسیر همواری داشته باشد.

به گزارش تسنیم ،مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان درباره شرایط حضورش در باشگاه جدیدش عنوان کرد: برای من خیلی مهم است حالا که از المپیاکوس جدا شدم، در فوتبال انگستان چطور خودم را نشان دهم و طبیعتا خیلی سخت است و بازی‌ها بسیار فشرده‌‌تر هست. می‌دانم کار سختی دارم و باشگاه ناتینگهام فارست هم یکی از باشگاه‌های بزرگ انگلیس است و همه تقریبا این باشگاه را می‌شناسند. مربی خیلی خوب و طبیعتا بازیکنان خیلی خوبی دارد و امیدوارم بتوانم تمام تلاشم را به کار بگیرم تا به شرایط آرمانی برسم و هم به خودم و هم به تیمم کمک کنم. قطعا کار آنجا دشوار و یک تجربه شیرین و جذاب برای من خواهد بود. رویای همه فوتبالیست‌ها حضور در این لیگ است و امیدوارم بتوانم آنجا موفق باشم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید