نفرات جدید تیم‌ملی هوشیار باشند/ بردهای کی‌روشی شکننده است

  • ورزشی
  • جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ۹:۵۵
    کد خبر :369285

مربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران پیروزی یک بر صفر شاگردان کی‌روش مقابل ازبکستان را شکننده دانست و گفت: سرمربی کاربلد تیم ملی باید بازیکنان جدید را آماده‌تر از گذشته کند.

بیژن ذوالفقارنسب در خصوص پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی مقابل ازبکستان گفت: شروع خوبی برای آماده سازی تیم ملی در راه ورود به جام ملت های آسیا داشتیم. ازبکستان یکی از تیم هایی است که به ما نشان می دهد چه مشکلاتی داریم. آنها سبک فوتبالی متفاوتی در آسیا دارند که رو به پیشرفت هم هستند. فکر می کنم در دقایقی از این دیدار خیلی خوب ظاهر شدیم و دقایقی از بازی را نیز به دلیل عدم هماهنگی لازم بین نفرات جدید متزلزل نشان دادیم.

مربی پیشین تیم‌ملی فوتبال‌ ایران در ادامه تصریح کرد: بازیکنان جدید تیم ملی باید هرچه زودتر خودشان را با سیستم تیم ملی وفق دهند و هوشمندانه‌تر از قبل رفتار کنند. کارلوس کی روش که تجربه بالایی در این زمینه دارد و کاربلد هم هست باید آنها را آماده کند تا در جام ملت های آسیا کمترین اشتباهات را داشته باشند.

وی با اشاره به نقاط ضعف و قوت تیم‌ملی درباره پیروزی‌های متوالی یک بر صفر شاگردان کی روش گفت: تیم ملی در مواقع حمله با مشکل مواجه می شود. این تیم در اکثر بازی های خود، روی کارهای دفاعی تمرکز داشت و حالا وقتی می بینیم بازی تهاجمی انجام می دهد نمی تواند خیلی خوب به حالت قبلی بازگردد.

ذوالفقارنسب افزود: بردهای تیم ملی با نتیجه یک بر صفر تبدیل به عادت و سبک آقای کی روش شده است. به نظرم هرچه زودتر از باید این مشکل برطرف شود. چون چنین بردهایی شکننده است و خیلی راحت با مساوی و حتی باخت تغییر می‌کند.

وی در ادامه راجع به عدم قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال تصریح کرد: باید هرچه زودتر توافق دوجانبه ای صورت گیرد تا تیم ملی را در آستانه بازی های جام ملت های آسیا با حاشیه جدید روبرو نکند. به هر حال بازی های خیلی مهمی در انتظارمان است و هرچه به زمان این بازی ها نزدیک می شویم باید از انتقادات کم شود تاکادرفنی تیم ملی در آرامش کارش را پیش ببرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید