آئودی S5 کوپه با تیونینگ RS66 Design معرفی شد

  • خودرو
  • جمعه ۲۳ شهریور ۱۳۹۷ ۸:۲۴
    کد خبر :369153

یک تیونر لهستانی با نام SR66 Design مدلی از آئودی S5 کوپه را معرفی کرده که بسیار شبیه به خودروهای مسابقه‌ی DTM است.

آئودی S5 کوپه یکی از خودروهای اسپرت محبوب و توانمند است و شاید فکر کنید که این خودرو اصلا نیازی به ارتقا و تیونیگ نداشته باشد اما یک شرکت تیونینگ گمنام لهستانی با نام SR66 Design مدلی از این خودرو را معرفی کرده است که دارای ظاهر بسیار جذاب است و تغییرات اعمال شده در آن باعث شده تا ظاهری همانند خودروهای مسابقه‌ی DTM داشته باشد.

خودرویی که SR66 Design برای شروع انتخاب کرده است نسخه‌ی فیس لیفت شده‌ی آئودی S5 کوپه است. آن‌ها یک کیت بدنه‌ی پهن پیکر را روی این خودرو نصب کرده. این کیت بدنه شامل سپرهای جلو و عقب تغییر یافته، اسپیلیتر جلو، دیفیوز عقب، گلگیرهای پهن و باله‌ی عقب است. رنگ قسمت‌های این بادی کیت نیز از نوع رنگ‌های کد بندی شده هستند و به این ترتیب با رنگ اصلی خودرو کاملا همخوانی دارند. از آنجایی که تیونر خواسته تا این خودرو را شبیه به خودروهای مسابقه‌ای تیونیگ کند، یک سیستم اگزوز حرفه‌ای با نام Armytrix نیز روی آئودی S5 کوپه نصب کرده است که صدایی بسیار جذابی را تولید می‌کند. البته پیشرانه‌‌ی V8 این خودرو به صورت استاندارد نیز صدای جذابی تولید می‌کند اما حالا با نصب این سیستم اگزوز می‌تواند به خوبی نظر علاقه‌مندان به خودرو را به خود جلب کند.

در بخش سیستم تعلیق نیز SR66 Design یک سیستم تعلیق بادی روی آئودی S5 کوپه نصب کرده است که این سیستم از نوع قابل تنظیم بوده و می‌توان ارتفاع آن را تغییر داد. در نمای ظاهری نیز می‌توان به رینگ‌های ۲۰ اینچی فورج کاری شده اشاره کرد که ساخت شرکت Turismo هستند. با توجه به اینکه سیستم تعلیق این خودرو میزان بازی زیادی دارد لازم بود تا تیونر اقدام به تغییر گلگیرها کند چون اگر چنین سیستم تعلیقی روی نسخه‌ی استاندارد S5 کوپه نصب می‌شد. در هنگام پایین‌ آوردن ارتفاع این احتمال وجود داشت تا لاستیک‌ها به بخش داخلی گلگیر برخورد کنند.

کیت بدنه‌ی SR66 Design یکی از جذاب‌ترین و اسپرت‌ترین کیت‌های تیونینگ برای آئودی S5 کوپه است اما نباید اینطور فکر کرد که این خودرو در مقایسه با نسخه‌ی استاندارد، خودروی سریع‌تری است. این تیونر هیچگونه تغییری در بخش فنی آئودی S5 کوپه اعمال نکرده است و تا این محصول، همچنان از نظر توانایی‌های حرکتی،در سطحی پایین‌تر از بی‌ام‌و M3 جدید یا مرسدس بنز AMG C63 قرار دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید