ارتباط مستقیم مدیرعامل بانک کشاورزی با کارکنان و مشتریان در مرکز ارتباط سبز

۲۴ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۵  /   /  کد خبر: 36875
ارتباط مستقیم مدیرعامل بانک کشاورزی با کارکنان و مشتریان در مرکز ارتباط سبز

 

مرتضی شهیدزاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی روز چهارشنبه ۲۴ خرداد با حضور در مرکز ارتباط سبز این بانک به تماس های تلفنی مشتریان و کارکنان بانک پاسخ و دستور داد به پرسش ها و مطالبات آن ها رسیدگی شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، طی این ارتباط تلفنی که به طور مستقیم میان مردم و مدیرعامل این بانک برقرار شد، ده ها نفر خواسته ها ، مشکلات و سوالات خود را مطرح کردند .

این گزارش می افزاید بانک کشاورزی با هدف تعامل با مشتریان و کارکنان بانک، از سال ها پیش چنین برنامه ای را دنبال می کند و مدیران سطوح مختلف بانک در مقاطع زمانی مشخص و از پیش تعیین شده، پاسخگوی مردم خواهند بود.

شایان ذکر است دکتر شهیدزاده همچنین از بدو شروع فعالیت مدیریتی خود در بانک کشاورزی در سال ۱۳۹۳، با نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جلسات متعدد و منظمی برگزار کرده است تا در جریان مطالبات و خواسته های مردم شریف ایران قرار گیرد.

ارتباط مستقیم مدیرعامل بانک کشاورزی با کارکنان و مشتریان در مرکز ارتباط سبز

ارتباط مستقیم مدیرعامل بانک کشاورزی با کارکنان و مشتریان در مرکز ارتباط سبز

ارتباط مستقیم مدیرعامل بانک کشاورزی با کارکنان و مشتریان در مرکز ارتباط سبز

ارتباط مستقیم مدیرعامل بانک کشاورزی با کارکنان و مشتریان در مرکز ارتباط سبز

بدون دیدگاه

آخرین اخبار

پربیننده ترین ها