قمری: تور ایران – آذربایجان لغو نشده است/ فقط ۲ منبع می‌توانند لغو آن را اعلام کنند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۳۰
    کد خبر :368587

خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری اخبار منتشر شده مبنی بر لغو تور بین‌المللی ایران – آذربایجان را تکذیب کرد.

خسرو قمری درباره انتشاری اخباری مبنی بر لغو تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری ایران – آذربایجان اظهار داشت: من این موضوع را تکذیب می‌کنم. کمتر از یک ساعت پیش، با مسئولان فنی تور و مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی صحبت کردم. آنها مشکلات مالی دارند، اما تلاش می‌کنند این مشکلات برطرف شود. این تور برگزار می‌شود، چون هنوز نامه‌ای مبنی بر لغو این تور به ما نرسیده و به صورت رسمی به ما اعلام نشده است. تاکنون 12 تیم برای شرکت در رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند و روادید تیم‌ها صادر شده است.

وی در ادامه گفت‌وگو با برنامه «و اما ورزش» در رادیو جوان افزود: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته در مورد «تبریز 2018»، امیدوارم بتوانیم شاهد برگزاری این تور باشیم. به‌هرحال مشکلات ارزی، تور ایران – آذربایجان را تحت تأثیر خود قرار داده است و امیدوارم این مشکل حل شود. طبق برآوردی که صورت گرفته، برگزاری این تور با ارز آزاد مبلغی در حدود 1.5 میلیارد تومان هزینه دارد. به‌هرحال کمی مشکلات مالی وجود دارد و امیدوارم مسئولان استان آذربایجان شرقی که 32 سال توانسته‌اند این تور بزرگ در سطح آسیا را برگزار کنند، امسال هم با حل مشکلات و مسائل این کار انجام شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: دو منبع می‌توانند لغو شدن تور ایران – آذربایجان را اعلام کنند؛ اول اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی و سپس فدراسیون دوچرخه‌سواری. در واقع سایر منابع موثق نیستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید