ماجرای دوستی منوچهر آذری و حسین عرفانی

    کد خبر :368403

منوچهر آذری از آن دست هنرمندانی است که در کنار گویندگی و دوبله در بازیگری هم با زنده یاد عرفانی همکاری داشته است. او که از فوت این هنرمند بی خبر بود، با ابراز تاسف از درگذشت این هنرمند به بانی فیلم گفت: از شنیدن این خبر خیلی متعجب و غمگین شدم. چون حال حسین عرفانی خوب و سرحال بود و کار می کرد. نمی دانستم تا این حد بیمار است و کارش به بیمارستان کشیده است.

وی همچنین ادامه داد: ما در بازیگری هم خیلی با هم کار کردیم. من از دوران نوجوانی با حسین عرفانی دوستی و همکاری داشتم. مجله جوانان باشگاهی داشت که در آنجا با هم آشنا شدیم. بعد از آن هم در یک کار تئاتری من نقش روستایی داشتم و او نقش شهری را بازی می کرد.

آذری همچنین عنوان کرد: من البته بیشتر با همسرشان خانم ناظریان که مدیر دوبلاژ بود همکاری داشتم. بعد از ازدواجشان من به رادیو رفتم و حسین وارد عرصه دوبله شد. خیلی ناراحت شدم که خبر فوت ایشان را شنیدم. چون حسین عرفانی هم بازیگر بود و هم گوینده و دوبلور. ما دوستی و رفاقت خیلی صمیمی و تنگانگی داشتیم. متاسفم که این اواخر هنرمندان بزرگی را از دست دادیم. از طریق روزنامه شما به خانواده زنده یاد عرفانی و دختر عزیزش تسلیت می گویم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید