آخرین دالتون مشهدی چطور به تور افتاد؟

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ ۹:۵۲
    کد خبر :368380

با دستگیری آخرین عضو شبکه «دالتون‌ها» در مشهد، این پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

معاون سیاسی و امنیتی دادستان مرکز خراسان رضوی روز گذشته در تشریح ماجرای دستگیری چهاردهمین عضو شبکه بزرگ معروف به «دالتون‌ها» در مشهد گفت: اعضای یک شبکه بزرگ شرارت و زورگیری که از مدت ها قبل در مناطقی از شهر مشهد اقدام به ایجاد رعب و وحشت و ناامنی می کردند، توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه امام رضا (ع) زیر ضربه اطلاعاتی قرار گرفتند.

قاضی حسن حیدری افزود: پس از جمع آوری اسناد و مدارک مستدل و محکمه پسند، هفته گذشته، با صدور دستورات ویژه قضایی، عملیاتی هماهنگ برای دستگیری اعضای این شبکه گسترده شرارت و زورگیری آغاز شد و نیروهای اطلاعات سپاه امام رضا(ع) در اقدامی غافلگیرانه که در چند منطقه از شهر صورت گرفت، موفق شدند 13 تن از اعضای این شبکه معروف به «دالتون ها» را دستگیر کنند.

این مقام قضایی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهمان، 4 قبضه سلاح جنگی و شکاری به همراه مقادیری مهمات، مواد مخدر، انواع سلاح های سرد و چماق کشف و ضبط شد.

قاضی حیدری با اشاره به فراری بودن یکی از 9 برادر اعضای باند «دالتون ها» خاطرنشان کرد: با توجه به این که یکی از اعضای شبکه فراری بود، این عملیات برای شناسایی مخفیگاه وی ادامه یافت تا این که روز سه شنبه گذشته، نیروهای اطلاعات سپاه، در اقدامی غافلگیرانه، مخفیگاه چهاردهمین عضو این شبکه را در حالی به محاصره درآوردند که مشخص شد وی یک زن تحت تعقیب را نیز پناه داده است.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مشهد با اشاره به این که فرد فراری یکی از 9 برادر عضو شبکه دالتون‌هاست، گفت: هنگامی که نیروهای عملیاتی وارد عمل شدند ناگهان متهم فراری خود را از ساختمانی در منطقه هاشمیه مشهد پایین انداخت که دو پا و یک دست وی دچار شکستگی شد.

به گزارش مهر:قاضی حسن حیدری تصریح کرد: با انتقال مصدوم حادثه به مرکز درمانی، تحقیقات درباره جرایم و اتهامات اعضای این شبکه همچنان ادامه یافت.

وی از شهروندان خواست کسانی که از اعضای این شبکه شکایتی دارند به مجتمع قضایی انقلاب اسلامی واقع در خیابان کوهسنگی مشهد مراجعه کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید