هاشم‌پور : با خیالی آسوده روی برنامه‌های فنی تمرکز می‌کنیم/ در صورت نیاز یک بازیکن جانشین مرشدی‌زاده می‌شود

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۴۵
    کد خبر :368136

عباس هاشم‌پور گفت که برای ارائه نمایش درخور شأن در مسابقات بین قاره‌ای، نیازمند برگزاری اردوی سطح بالا بودیم که این درخواست محقق شده است.

عباس هاشم‌پور، مربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان در گفت‌وگو با سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: شرایط تیم ملی و بازیکنان از نظر روحی، روانی و بدنی بسیار خوب است. با تشخیص کادرفنی، بازیکنان را به دلیل حساسیت هفته‌های پایانی لیگ در یک ماه اخیر در اختیار باشگاه‌های‌شان قرار دادیم.

وی ادامه داد: برای آمادگی بیشتر و هماهنگی تاکتیکی بین بازیکنان، نیاز به بازی‌های تدارکاتی سطح بالا داشتیم که به همین منظور درخواست کردیم تا اردویی در کشور پرتغال پیش از اعزام به مسابقات بین قاره‌ای برگزار کنیم. خوشبختانه با پیگیری کمیته فوتبال ساحلی و موافقت کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی، دبیرکل و همچنین تأیید ریاست فدراسیون، برگزاری این اردو قطعی شد.

هاشم‌پور افزود: بی‌تردید برای حضور پرقدرت در مسابقات جام بین قاره‌ای و رسیدن به هماهنگی مورد نظرمان، برگزاری اردوی پرتغال از اهمیت و ضرورت بسیار زیادی برخوردار است، چراکه پس از مسابقات جام جهانی 2017 تاکنون اردوی خارج از کشور و بازی دوستانه سطح بالایی نداشتیم و در مسابقات پرشین کاپ هم تنها به جوان‌های تیم میدان دادیم که البته این روند باید ادامه‌دار باشد. به همین دلیل با برگزاری اردوی پرتغال می‌توانیم نمایش درخور شأن تیم سوم جهان را برابر تیم‌های قدرتمندی که در جام بین قاره‌ای شرکت می‌کنند، ارائه کنیم.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی راجع به بازی‌های تدارکاتی در اردوی پرتغال گفت: در این اردو سه یا چهار بازی خیلی خوب را درپیش داریم. طبق برنامه‌ریزی که انجام دادیم، بیشتر بازی‌های‌مان برابر باشگاه‌های این کشور خواهد بود تا بتوانیم بازیکنان و به خصوص جوان‌ها را با تعداد زیادی از ملی‌پوشان پرتغال و احتمالاً برزیلی که در این باشگاه‌ها حضور دارند، مواجه کنیم. به‌هرحال تیم ملی پرتغال در رنکینگ، یک رده بالاتر از ما و در رده دوم جهان قرار دارد و رویارویی با بازیکنان این تیم، کمک شایانی به آماده‌سازی تیم خواهد کرد.

وی تصریح کرد: متأسفانه حسن عبداللهی مدافع خوب و باتجربه تیم ملی را به دلیل مصدومیت در این اردو به همراه نداریم و طبق اعلام پزشک تیم ملی، وی قادر به حضور در جام بین قاره‌ای هم نخواهد بود. ضمن اینکه حضور مهران مرشدی‌زاده هم در ابهام قرار دارد که نتیجه MRI وی نهایتاً تا فردا (پنجشنبه) از سوی پزشک به ما اعلام خواهد شد تا در صورت نیاز، بازیکنان دیگر جایگزین شوند، چراکه بازیکنان جوان و مستعد زیادی در تیم «ب» داریم که از بابت جایگزینی، خیال‌مان راحت است.

وی در پایان تأکید کرد: باید از حمایت همه جانبه دبیرکل و رئیس فدراسیون از برنامه‌های کادرفنی تیم ملی فوتبال ساحلی، نهایت تشکر خودم را اعلام کنم. بدون شک برگزاری این اردو با وجود شرایط خاص فعلی، از اهمیت بسیار بالایی برای‌مان برخوردار است و اکنون می‌توانیم روی برنامه‌های فنی تمرکز کاملی داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید