کوهنورد اصفهانی، تصمیم‌گیر بیمه سرمد!/ یک ژن خوب عصاکش ژن خوب دیگر شد!

    کد خبر :367888

انتصابات پرابهام بیمه سرمد توسط مجتبی کاتب در حالی انجام می‌شود که تاکنون خبر دقیقی از تایید صلاحیت فنی فرزند پرنفوذ نماینده مجلس توسط بیمه مرکزی به صورت رسمی اعلام نشده است.

کم نیستند افرادی که هیچگاه نگران استخدام نبوده‌اند و خبری از آزمون‌های استخدامی ندارند؛ افرادی که به واسطه سخنان فرزند یکی از نمایندگان مجلس، به ژن خوب یا ژن برتر معرفی شده‌اند. مجتبی کاتب نمونه‌ای از همین چهره‌هاست که بدون تجربه بیمه پس از کش و قوس فراوان به عنوان رییس هیات مدیره یکی از شرکت‌های بزرگ بیمه‌ای ایران مشغول به کار است.

به نوشته رویداد 24، بنا به رزومه‌ای که خود کاتب منتشر کرده بود، نوشته بود که او سال ۸۸ یعنی در سن ۲۲ سالگی مدیرعامل و عضو هیات مدیره گسترش ارتباطات ماهواره‌ای امروز، عضو هیات مدیره شرکت واگن‌سازی پلور سبز، رییس هیات مدیره خودرو‌های سفارشی ایران خودرو، نایب رییس هیات مدیره شرکت پرسی ایران گاز تهران، نایب رییس هیات مدیره شرکت آلوپن، قائم مقام مدیر عامل شرکت گسترش انفورماتیک ایران و رییس و عضو هیات امنا دانشگاه علمی کاربردی مرکز گسترش انفورماتیک ایران بوده است!

رئیس هیات کوهنوردی تصمیم‌گیر شرکت بیمه‌!

اما ماجرای حضور کاتب به اینجا ختم نمی‌شود؛ آنگونه که خبرنگار رویداد۲۴ کسب اطلاع کرده انتصابات غیرتخصصی در بیمه سرمد به عنوان بزرگترین و مهمترین شرکت بانک صادرات، یکی از فعالیت‌های رئیس هیات مدیره جدید این شرکت است؛ آنگونه که به تازگی فردی که هیچ سابقه فعالیت در بیمه نداشته، توسط مجتبی کاتب به عنوان رییس شعبه بیمه سرمد اصفهان انتخاب شده است. مسعود نصر اصفهانی که در اصفهان در هیات کوهنوری مشغول بوده و به تازگی ریاست این هیات را برعهده گرفته، به عنوان رییس شعبه اصفهان منصوب شده است. جستجوی نام نصر اصفهانی نشان می‌دهد او علاوه بر ریاست هیات کوهنوردی اصفهان، به عنوان معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز مشغول است. بدین ترتیب شغل سوم نصر اصفهانی توسط مجتبی کاتب برای او فراهم شده است تا نصر اصفهانی از کانون مساجد به ریاست بیمه برسد!

فرزند رئیس جهادکشاورزی، مدیر بیمه شد!

انتصاب دیگر مجتبی کاتب، مهدی حیدرپور فرزند رییس سابق سازمان جهاد کشاورزی مازندران است که به عنوان مسئول بیمه سرمد در استان مازندران مشغول به کار شده است.

این انتصابات پرابهام درحالی توسط مجتبی کاتب انجام می‌شود که تاکنون خبر دقیقی از تایید صلاحیت فنی فرزند پرنفوذ نماینده مجلس توسط بیمه مرکزی به صورت رسمی اعلام نشده است و حضور سرپرست پس از ۸ ماه در یک شرکت بیمه برخلاف تبصره ۱ ماده ۱۷ آیین نامه شماره ۴۰ شورای عالی بیمه است و بیمه مرکزی تاکنون نتوانسته است در اجرای ماده ۴۱ قانون تاسیس بیمه مرکزی به وظایف ذاتی و قانونی خود عمل کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید