زلاتکو دالیچ: شیرازه کرواسی پس از مصدومیت شیمه ورسالیکو از هم پاشید

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۷ ۹:۵۳
    کد خبر :367711

فوتبال جهان – زلاتکو دالیچ شکست تحقیر‌آمیز شاگردانش مقابل تیم ملی فوتبال اسپانیا را نتیجه بازی ضعیف آنها دانست.

تیم ملی فوتبال کرواسی در اولین بازی رسمی خود پس از حضورش در فینال جام جهانی 2018 روسیه و در چارچوب رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، شب گذشته (سه‌شنبه) با نتیجه 6 بر صفر متحمل شکست شد که این سنگین‌ترین شکست تاریخش بود.

زلاتکو دالیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی پس از این بازی به خبرنگاران گفت: در 20 دقیقه اول بازی عملکرد خوبی داشتیم و سه موقعیت خوب گلزنی هم ایجاد گردیم اما بعد از مصدومیت شیمه ورسالیکو (در دقیقه 20) رسماً در جریان بازی محو شدیم. از آن به بعد دیگر نه می‌جنگیدیم نه تهاجمی بازی کردیم و شیرازه بازی‌مان عملاً از هم پاشید. اینطور شد که تیم‌مان در عرض 20 دقیقه متلاشی شد.

به گزارش تسنیم ،سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی ادامه داد: ما هیچ شباهتی به تیمی که در گذشته بودیم نداشتیم و باید درک کنیم که این یک ایراد است. به اسپانیا بابت پیروزی‌اش تبریک می‌گویم و این باخت برای ما یک درس شد. متأسفانه باخت بدی را متحمل شدیم اما باید آن را جبران کنیم و در بازی‌های بعدی عملکرد خوبی ارائه کنیم. قبول این شکست برای ما بسیار سخت است اما باید در بازی‌های بعدی تغییراتی در تیم‌مان ایجاد کنیم.

دالیچ درباره مصدومیت ورسالیکو هم اظهار داشت: او از ناحیه زانو مصدوم شده است و مصدومیتش هم آنقدر بود که نتواند به بازی ادامه دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید