شهردار منطقه ۴ تهران خبر داد

ممنوعیت حفاری در معابر شمال شرق تهران

    کد خبر :367176

شهردار منطقه ۴ تهران با اشاره به پیش رو بودن ماه مهر و طرح استقبال از مدارس گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید عملیات حفاری از ۱۵ شهریورماه تا ۱۵ مهرماه در مسیرهای منتهی به مدارس متوقف می‌شود.

سید علیرضا حسینی پاکسازی مسیر دانش آموزان همزمان با فرا رسیدن ماه مهر را امری ضروری دانست و اظهارکرد: به منظور سهولت در تردد و حفظ ایمنی دانش‌آموزان درسال تحصیلی جدید و تغییر رفتار ترافیکی معابر به شرکت‌های خدماتی اعلام و ابلاغ شد تا کلیه عملیات حفاری در محدوده معابر متوقف و نسبت به پاکسازی مسیر حفاری اقدام شود.

شهردار منطقه ۴ از تعمیر و تجهیز مدارس سطح این منطقه با هدف حمایت از مدارس و بهبود وضعیت عمرانی در مدارس خبر داد و گفت: حمایت از مدارس با هدف تعامل و هم افزایی چندجانبه بیشتر در زمینه رسیدگی به امور مدارس منطقه، عملیات ترمیم و مرمت آسفالت معابر در قالب عملیات روکش آسفالت در مدارس منطقه اجرایی شد.

وی در ادامه از زمان‌بندی اجرای عملیات عمرانی خبر داد و گفت: در حال حاضر برداشت حجم عملیات مورد نیاز در محدوده مدارس به پایان رسیده است و تا پایان شهریور ماه به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ۴ تهران،حسینی خاطر نشان کرد: با اجرای عملیات عمرانی مستمر قبل از سال تحصیلی جدید ، زمینه آرامش و آسایش شهروندان در ایام بازگشایی مدارس ، تسهیل عبور و مرور دانش آموزان ، والدین ، کارکنان مدارس و دانشگاه‌ها را فراهم می کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید