نکیسا: در فوتبال‌مان باید دنبال جریان‌سازی باشیم/ باید در آینده نزدیک نتایج درخشانی در جام جهانی بگیریم

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۴۶
    کد خبر :366850

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال که میهمان ششمین فستیوال فوتبال پایه بود، معتقد است که در آینده‌ای نزدیک باید به دنبال کسب نتایج درخشان در جام جهانی باشیم.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نیما نکیسا پیرامون ششمین فستیوال ملی فوتبال پایه پسران که به میزبانی کردان کرج برگزار شده است، گفت: حقیقت این است که ما باید به دنبال ایجاد تحولی در ساختار فوتبال کشور باشیم. در واقع باید به شکلی از سطح پایه برای فوتبال‌مان فلسفه‌ای به وجود بیاوریم و مسیر درستی را هدفمند دنبال کنیم. به عقیده من بهترین و مؤثرترین روش همین فعالیت‌های گسترده حوزه پایه است. اینگونه فستیوال‌ها و برنامه‌هایی که برای شناسایی استعدادها اجرا می‌شود، بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی ادامه داد: ما باید در فوتبال‌مان به دنبال جریان‌سازی باشیم. باید به خوبی از کشورهای صاحب سبک فوتبال در این زمینه الگوبرداری کنیم. قدرت‌های فوتبال آسیا رقیبان سرسخت ما خواهند بود و باید استعدادهای خودمان را به خوبی بشناسیم تا در سطح جهان و آسیا همچنان حرف‌هایی برای گفتن داشته باشیم. ما باید در آینده‌ای نزدیک به دنبال این باشیم که در جام جهانی نتایج درخشانی بگیریم و حتی از گروه‌مان صعود کنیم. برای این کار همینگونه برنامه‌های هدفمند و فستیوال‌های ارزشمند اهمیت خودش را نشان می‌دهد. از همین طریق می‌توانیم برای آینده فوتبال‌مان نسل‌سازی کنیم. من به آقای تاج و آقای ساکت تبریک می‌گویم که چنین برنامه‌های خوبی را در سطوح پایه دنبال می‌کنند و از دوست عزیزم ابراهیم شکوری تشکر می‌کنم که زحمات زیادی برای اجرای این فستیوال کشید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید