دستگیری قاچاقچیان مرفین/ بار تریاک به مقصد نرسید

  • حوادث
  • دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۳۸
    کد خبر :366395

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از دستگیری سه قاچاقچی مواد مخدر با ۱۲ کیلوگرم مرفین خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده در گفت وگو با ایسنا دراین باره گفت: درپی دریافت چندین گزارش و شکایت مردمی درمورد فعالیت مجرمانه یک باند تهیه و توزیع مرفین در محدوده غرب پایتخت، بررسی موضوع در دستورکار ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرارگرفت.

وی با بیان اینکه در تحقیقات انجام شده مخفیگاه متهمان در شهرستان کرج شناسایی شد، افزود: در پایش های اطلاعاتی مشخص شد متهمان از مجرمان حرفه‌ای و سابقه دار قاچاق مواد مخدر هستند که به تازگی یک محموله مواد مخدر را از قاچاقچیان جنوب کشور خریداری و ضمن انتقال آن به مخفیگاهشان در استان البرز قصد دارند تا آن را پس از بارگیری در یک دستگاه خودروی سواری به تهران منتقل کرده و توزیع کنند.

بخشنده با بیان اینکه نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و مجوز دستگیری این افراد صادر شد، گفت: تیمی از ماموران به محل هایی که احتمال حضور متهمان در آنجا وجود داشت رفته وضمن شناسایی خودروی متهمان در یکی از خیابان های کرج، طی عملیاتی هماهنگ و مشترک با ماموران مبارزه با مواد مخدر استان البرز خودرو را متوقف و سه متهم پرونده را دستگیر کردند.

به گفته وی در بازرسی از خودروی متهمان ۱۲ کیلو و ۸۰۰ گرم مرفین کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت با بیان اینکه پیگیری پلیس برای شناسایی دیگر همدستان متهمان همچنان ادامه دارد.

دستگیری قاچاقچیان تریاک

بخشنده همچنین از عملیات دیگر ماموران پلس مبارزه با موادمخدر پایتخت، برای دستگیری گروهی دیگر از سوداگران مرگ خبر داد و گفت: ماموران پایگاه دهم این پلیس و مرکز عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، از طریق اقدامات گسترده پلیسی متوجه شدند که تعدادی از سودگران مرگ در زمینه قاچاق و ترانزیت مواد مخدر فعالیت گسترده‌ای دارند که به همین منظور شناسایی و دستگیری متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده پلیسی مشخص شد متهمان با دو دستگاه خودرو در محور مواصلاتی شاهین شهر –اصفهان با محموله موادمخدر در حرکت است که به دنبال این موضوع ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی به محورهای مواصلاتی مذکور اعزام و با زیر نظر گرفتن محدوده، خودروهای متهمان را در محلی مناسب متوقف و در بازرسی از آنها ۵۱ کیلو و۳۰۰ گرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

بخشنده، تصریح کرد: به این ترتیب، سه سرنشین خودروهای مذکور دستگیر و به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان منتقل شدند که در بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اعتراف کردند.

وی افزود: متهمان هر دو پرونده پس از اعتراف به جرم خود و تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم در اختیار مقام قضائی قرار گرفتند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید