رضایی: به جای جام سرکیسیان با تیم‌های منتخب استان‌ها کشتی می‌گیریم!/ از لیگ چیزی عاید امیدها نشد، متضرر شدیم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۰۰
    کد خبر :366160

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید گفت: لیگ تک کشتی است و قدرت می‌خواهد نه استقامت، بچه‌ها از حضور در لیگ متضرر شده‌ و چیزی عاید ما نشده است.

علیرضا رضایی با اشاره به مشکلاتی که به خاطر لغو اعزام تیمش به جام بین‌المللی سرکیسیان، در مسیر آماده‌سازی و انتخاب ملی‌پوشان پیش آمده اظهار داشت: متاسفانه حضور در این تورنمنت لغو شد، درحالیکه تیم ما صددرصد به حضور در این جام نیاز داشت و طبیعتا این مسئله اثر منفی خودش را خواهد گذاشت. قرار بود در 4-5 وزن نفرات مان را حتما در سرکیسیان محک بزنیم که حضور در این جام منتفی شد. البته فقط ما نبودیم که با این مشکل مواجه شدیم حتی اعزام تیم بزرگسالان به جام بین‌المللی مدوید هم منتفی شد که قطعا این موضوع به آنها هم لطمه خواهد شد.

وی در مورد اینکه قصد دارد چطور این خلاء را جبران کند، گفت: به هر شکل این مشکل به وجود آمده و ما هم باید به نوعی اثرات آن را کم کنیم. یکی دو مسابقه با تیم‌های منتخب داخلی استان‌ها از جمله تهران، مازندران، خراسان رضوی و البرز خواهیم داشت. فدراسیون در این زمینه هماهنگی‌های لازم را انجام می‌دهد. در شرایطی که هست ما در یکی دو وزن گره‌هایی داریم و کارنامه مشخصی از نفرات وجود ندارد، اگر با برگزاری مسابقه با تیم‌های استانی تردیدها برطرف نشد،‌ آن وقت شاید کشتی درون اردویی برگزار کنیم.

رضایی در مورد کاهش اردوهای تیمش برای حضور در مسابقات رومانی تصریح کرد: از ابتدا قرار بود تا رقابت‌های جهانی 7 مرحله اردو را پشت سر بگذاریم اما اردوی اخیرمان تشکیل نشد. دلیلش را به درستی نمی‌دانم ولی اعلام کردند برپایی اردو تا روز 31 شهریور در خانه کشتی مقدور نیست. البته ما برنامه تک تک نفرات‌مان را به آنها اعلام کردیم تا خودشان طبق برنامه تمرین کنند. به این ترتیب دو مرحله اردو را پشت سر گذاشته‌ایم و سه مرحله دیگر هم از اول مهر ماه تا روز اعزام خواهیم داشت.

به گزارش تسنیم ،سرمربی تیم ملی کشتی آزاد امید ادامه داد: این اردوهایی هم که پشت سر گذاشتیم به هرشکل تیم را به صورت کامل در اختیار نداشتیم و بچه‌ها در اختیار تیم‌های لیگ برتری، اردوهای جوانان و بزرگسالان بودند. لیگ با برنامه‌های ما تداخل داشت چون کشتی‌گیر در اردوی ملی، برنامه‌های استقامتی را پشت سر می‌گذارد اما لیگ تک کشتی است و قدرت می‌خواهد نه استقامت. بچه‌ها از حضور در لیگ متضرر شده‌اند و چیزی عاید ما نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید