تاج: برای بهترین ماندن نباید دچار سکون شویم/ فستیوال‌های فوتبال نشان می‌دهد آینده از آن ماست

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۹ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۲۸
    کد خبر :366108

رئیس فدراسیون فوتبال ضمن قدردانى از برگزارکنندگان ششمین فستیوال ملى فوتبال پایه پسران کشور این رویداد را نشان دهنده زنده بودن فوتبال در کشور دانست.

به گزارش بازتاب و به نقل از سایت رسمى فدراسیون فوتبال، مهدى تاج در آیین افتتاحیه این فستیوال گفت: ابتدا از تمام عوامل و برگزارکنندگان این برنامه از جمله اداره کل و هیئت فوتبال استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ همچنین هیئت‌هاى فوتبال سراسر کشور تشکر مى‌کنم. همچنین جا دارد تشکر کنم از پیشکسوتان و بازیکنان سابق تیم ملى فوتبال که به این رویداد توجه نشان دادند و در این مراسم حاضر شدند.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تردیدى وجود ندارد که باید بهترین شرایط را براى تیم‌هاى پایه فراهم کنیم. این فستیوال هم نشان مى‌دهد که فوتبال در کشور ما زنده است و فردا از آن ماست.

وى افزود: امروز بهترین تیم فوتبال، فوتبال ساحلى، فوتسال و فوتسال بانوان در آسیا هستیم، اما اگر مى‌خواهیم این روند ادامه داشته باشد نباید دچار سکون شویم، بلکه لازم است با پویایى و حرکت به کار خودمان ادامه بدهیم.

تاج گفت: خوشبختانه در این بخش شاهد اتفاقات خوبى هستیم. اینگونه فستیوال‌ها نشان مى‌دهد که آینده از آن ماست. خوشبختانه فوتبال و شناسایى استعدادها را در سراسر کشور دنبال مى‌کنیم و با این فعالیت‌ها همچنین تقسیم تمامى بخش‌هاى کشور به 9 منطقه موجب مى‌شود امکان شناسایى تمامى بازیکنان مستعد را داشته باشیم.

رئیس فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: به عقیده من این روش منطقى و درست است و حمایت از تیم‌هاى پایه تنها راهى است که موجب توسعه فوتبال کشور خواهد شد. خوشحالم که این اتفاق مبارک افتاده و امیدوارم اینگونه رویدادها استمرار و تداوم داشته باشد تا آینده‌سازان فوتبال کشور را شناسایى کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید