رئیس سِنی پارلمان عراق: در هتل الرشید تحت محاصره هستم

    کد خبر :365699

رئیس سِنی پارلمان عراق با اشاره به اینکه از سوی برخی هدف حمله قرار گرفته، اعلام کرد که در هتل الرشید بغداد در محاصره است.

به گزارش بازتاب به نقل از السومریه، محمد زینی رئیس سِنی پارلمان عراق از معرض حمله واقع شدن خود در بغداد خبر داد و اعلام کرد که نیروهای امنیتی وی را به هتل الرشید بازگردانیده اند.

وی افزود: برخی از حقوق ماهانه نجومی نمایندگان پارلمان که من نیز جزو آنها هستم و الان شکم گنده شده ام، سخن می گویند که این بی اساس است. من یک دینار هم تا این لحظه دریافت نکرده ام نه از مجلس و نه دبیر خانه پارلمان و همه مخارجم از جیب خودم تامین می کنم.

زینی تاکید کرد: من هم اکنون در هتل الرشید بغداد با محافظانم در محاصره هستم و این پس از حمله به من رخ داد و نیروهای امنیتی مرا به این هتل بازگردانیدند و هم اکنون محل اقامت من است. این مکانی گرانقیمت است و طبع و خوی من با اقامت در این هتلهای گرانبها همخوانی ندارد.

شایان ذکر است که زینی ریاست جلسه اول پارلمان و ریاست نشست مربوط به حوادث بصره را به عنوان مسن ترین نماینده( متولد ۱۹۳۹ است) برعهده داشته است. وی با کسب ۷ هزار رای بدون تبلیغات انتخاباتی در خیابانها و شبکه های تلویزیونی، کرسی پارلمان عراق را کسب کرده است.

از سوی دیگر یکی از نزدیکان محمد علی زینی به ذکر جزییات سوء قصد به وی پرداخت و گفت: چند روز قبل رئیس سِنی در معرض سوء قصد تروریستی قرار گرفت به طوری که افراد ناشناس مسیر رئیس سِنی را در الکراده مسدود کردند که موفق به فرار از محل شدیم و من هم همراه وی بودم. ما به پلیس شکایت کردیم و به ما گفتند که باید در مکان امنی باشید و از همین رو مجبور به اقامت در هتل الرشید شدیم که هزینه های هتل به حساب محمد علی زینی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید