صنعت برق خواستار پایان دادن به قراردادها شد

    کد خبر :365606

عضو هیئت ­نمایندگان اتاق تهران از درخواست سندیکای صنعت برق ایران برای خاتمه قراردادها در این بخش به دلیل نوسانات شدید نرخ ارز و چندین برابر شدن قیمت مواد اولیه خبر داد.

به گزارش بازتاب به نقل از صدا و سیما، علیرضا کلاهی صمدی گفت:صنعت برق کشور متاثر از افزایش نرخ ارز و قیمت فلزات و مواد اولیه تولید، در وضعیت پرچالشی به سر می‌برد و صنعتگران و کارآفرینان این بخش توان به انجام رساندن پروژه‌ها و مناقصه‌ها را ندارند به همین دلیل سندیکای صنعت برق به نمایندگی از بنگاه‌ها و فعالان این صنعت، خواستار خاتمه دادن به قراردادها و مناقصه‌ها شده است.

به گفته این فعال اقتصادی، سندیکای صنعت برق ایران این روزها در حال پیگیری مجوز خاتمه قراردادها است و در نشست اخیر هیئت­­ مدیره این سندیکا با هیئت­ رئیسه ­­اتاق تهران، این موضوع مطرح و مورد بحث و بررسی با پارلمان بخش خصوصی قرار گرفت.

کلاهی صمدی همچنین با تاکید بر اینکه نیاز به اصلاح قیمت‌ها در صنعت برق، بسیاری ضروری و حیاتی است، افزود:­ در ­چند ماه گذشته، به دلیل شرایطی که برای اقتصاد کشور پیش آمده، قیمت تمام شده در صنعت برق دست کم دو برابر افزایش پیدا کرده است و اگر وزارت نیرو نرخ برق را افزایش ندهد، قطعا مشکلات صنعت برق در­­ماه‌های آتی حجیم‌تر و بحرانی‌تر از امروز خواهد شد و دیگر توانی برای تولید در این بخش باقی نخواهد ماند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید