زنان، قربانی حملات ناشی از اسلام هراسی در بلژیک

    کد خبر :365520

حملات ناشی از اسلام هراسی تا حد زیادی در هدف قرار دادن اماکن عبادی، خشونت جسمی و انتشار مطالب انزجار آمیز در فضای مجازی متجلی یافته است. بلژیک به طور میانگین در هر دو روز شاهد یک حمله مرتبط با اسلام هراسی است و بیشتر حمله کنندگان نیز مرد هستند.

یک جمعیت حقوق بشر در بلژیک اعلام کرد: زنان در سال ۲۰۱۷ میلادی قربانی ۷۶ درصد از حملات ناشی از اسلام هراسی در این کشور اروپایی بوده اند و دلیل اصلی این موضوع حجاب آن‌ها بوده است.

به گزارش بازتاب به نقل از آناتولی ، این جمعیت که نامش «جمعیت مبارزه با اسلام هراسی» در بلژیک است، در گزارشی مستند و به نقل از افرادی که قربانی حملات ناشی از اسلام هراسی در بلژیک بوده اند، اعلام کرد: حملات ناشی از اسلام هراسی تا حد زیادی در هدف قرار دادن اماکن عبادی، خشونت جسمی و انتشار مطالب انزجار آمیز در فضای مجازی متجلی یافته است.

جمعیت مذکور یادآور شد: بلژیک به طور میانگین در هر دو روز شاهد یک حمله مرتبط با اسلام هراسی است و بیشتر حمله کنندگان نیز مرد هستند.

در ادامه این گزارش آمده است: ارقام و اعدام مرتبط با پدیده اسلام هراسی در بلژیک بسیار کمتر از واقعیت هستند به گونه‌ای که عده زیادی از افراد در قبال چنین حملاتی سکوت اختیار می‌کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید