رضایت خانم عروسک‌گردان پسرخاله از جشنواره کودک

    کد خبر :365469

هیات انتخاب سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان: جشنواره سی و یکم نسبت به دوره های گذشته بهتر برگزار شد و نشان داد این جشنواره رو به بهبود است.

مرضیه محبوب عروسک گردان “عروسک پسرخاله” و عضو هیات انتخاب سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان با اشاره به بهبود روند برگزاری جشنواره امسال نسبت به گذشته گفت: جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان در دوره سی و یکم نسبت به دوره های گذشته بهتر برگزار شد و خوشحالم که این جشنواره این‌چنین رو به بهبود حرکت می‌کند. هرچند که کاستی‌هایی هم وجود دارد اما آنچنان نیست که جشنواره را تحت تاثیر قرار دهد.

عروسک گردان عروسک “پسرخاله” ادامه داد: جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان روزهای بسیار خوبی را پیش روی دارد چراکه اتفاقاتی در زمان برگزاری جشنواره امسال در شهر اصفهان رخ داد به ویژه وجود المان‌هایی که از جشنواره فیلم کودک و نوجوان در هر جای شهر دیده می‌شد بسیار اتفاقات خوبی بود چراکه اصفهان کاملا رنگ و بوی جشنواره به خود گرفته بود.

محبوب در خصوص استقبال مردم اصفهان از جشنواره کودک و اشتیاق آنها برای برگزاری هر ساله این جشنواره در اصفهان خاطرنشان کرد: آنچه که مسلم است مردم اصفهان هر ساله منتظر برگزاری این جشنواره هستند و فضای مجازی و اطلاع رسانی خوبی که در این دوره انجام شد، نیز کمک کرد که آنها بهتر بتوانند از کم و کیف جشنواره اطلاع پیدا کنند و در جریان اخبار جشنواره قرار بگیرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید