وعده اختصاص ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی به قطعه سازان محقق نشد

    کد خبر :365269

رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی، تخصیص ارز دولتی ۴۲۰۰ تومانی به صنعت قطعه سازی را تکذیب کرد.

محمدرضا نجفی منش رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد:به رغم صحبت های یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر تخصیص ارز دولتی 4200 تومانی به قطعه سازان ،تاکنون این موضوع محقق نشده است.

وی، با اشاره به اینکه هم اکنون این صنعت در تعطیلات تابستانی بسر می‌برد، گفت: بطور قطع تحریم‌ها و افزایش نرخ ارز، می‌تواند این صنعت را با چالش جدی روبه رو کند.

نجفی منش، با بیان اینکه قیمت گذاری یکی از چالش‌های اصلی در این صنعت به حساب می‌آید ،تصریح کرد: بعد از گذشت چند سال، دولت باید راهکاری برای خروج از قیمت گذاری پیدا کند تا بتواند این صنعت را سرپا نگه دارد چرا که معتقدیم خودرو نباید گران شود.

رییس انجمن صنایع همگن قطعه‌سازی،درباره وضعیت صنعت خودرو‌ با بازگشت تحریم‌ گفت: به طور قطع وضعیت این صنعت، سخت‌تر خواهد شد چرا که بسیاری از صنایع، همکاری خود را با ما قطع می‌کنند که البته بین ۵ تا ۱۵ درصد برای ما پر هزینه خواهد بود.

نجفی منش، با اشاره به اینکه مواد اولیه‌ای که در داخل تولد می‌شود با مشکل روبه روست افزود: فولاد، آلومینیوم، مس و مواد پتروشیمی نمونه‌ای از این صنایع هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید