حسینی: بازی کردن من به دلیل رفتن منتظری به سرویس بهداشتی شوخی بود!

  • ورزشی
  • یکشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ ۹:۵۶
    کد خبر :365192

مدافع تیم ملی فوتبال ایران گفت که ماجرای بازی کردن او در جام جهانی ۲۰۱۸ به دلیل اینکه منتظری هنگام تعویض به سرویس بهداشتی رفته شوخی بوده است.

مجید حسینی قبل از آغاز آخرین تمرین تیم ملی ایران پیش از سفر به تاشکند, گفت: اردوی خوبی را سپردی کرده‌ایم. سه‌شنبه با ازبکستان بازی داریم و امیدوارم خوب کار کنیم و آماده ملت‌های آسیا شویم. ازبکستان در چند سال اخیر یکی از تیم‌های خوب آسیا بوده است. ازبکستان قبلا تیم خوبی بود و الان هم با تغییراتی که داشته‌اند بهتر شده‌ است.

مدافع ایرانی تیم ترابوزن اسپور ترکیه عنوان کرد: جام جهانی برای همه به پایان رسیده و ما در این مسابقات خوب کار کردیم. باید با قدرت ادامه دهیم تا در جام ملت‌های آسیا نیز خوب کار کنیم.

حسینی درباره حضور هکتور کوپر روی نیمکت تیم ملی ازبکستان, گفت: با اضافه شدن این مربی تیم‌شان متفاوت شده اما نباید خیلی آنها را بزرگ کنیم. ما بازی خودمان را می‌کنیم و امیدوارم این بازی به روند آماده‌سازی‌مان کمک کند.

به گزارش تسنیم ،وی راجع به رقابت بازیکنان جوان برای جای گرفتن در خطر دفاعی تیم ملی عنوان کرد: همه بازیکنانی که در اردو هستند, همگی آماده و خوب‌اند. مرتضی (پورعلی گنجی) و صادق (محرمی) شرایط خوبی دارند. ما جوان‌ها باید بیشتر تلاش کنیم تا دست سرمربی تیم را برای انتخاب بازیکن باز بگذاریم.

مدافع تیم ملی درباره اینکه کی‌روش حرف او را درباره بازی کردن در جام جهانی 2018 به دلیل رفتن پژمان منتظری به سرویس بهداشتی را تکذیب کرده گفت: این فقط یک شوخی بود!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید