فرامرزیان: اولویت در توزیع منابع باید با رشته‌های مدال‌آور باشد

  • ورزشی
  • شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۰۹
    کد خبر :364841

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به محدودیت‌های ارزی و منابع کشور، اولویت در توزیع منابع را باید به رشته‌هایی اختصاص بدهیم که مدال‌آور خواهند بود.

به گزارش بازتاب و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، ژاله فرامرزیان با اشاره به جلسه بازی‌های آسیایی، پاراآسیایی، المپیک و پارالمپیک اظهار داشت: در این جلسه با توجه به گزارشی که مدیرکل دفتر طرح و برنامه و همچنین سرپرست کاروان ورزشی ایران در بازی های آسیایی 2018 جاکارتا در خصوص نتایج کاروان ایران ارائه دادند و با عنایت به اینکه هفت روز این رویداد را از نزدیک نظاره‌گر شدم و در تمام رقابت های ورزشکاران و تیم های ورزشی ایران حضور یافتم این واقعیت را مشاهده کردم که یک رابطه مستقیم و معناداری بین قدرت مدیریتی،توانایی و موفقیت شخص رئیس فدراسیون با موفقیت تیم ورزشی و مجموعه مدال آوری دارد. به همین دلیل باید اهتمام ویژه ای نسبت به نظارت و ارزیابی به نوع مدیریت فدراسیون ها به ورزش قهرمانی داشته باشیم.

وی ادامه داد: آنچه اهمیت دارد باید با رویکرد نتیجه محورانه، منابع را در حوزه ورزش قهرمانی توزیع کنیم و در این زمینه با توجه به انتظار مدال آوری برنامه فدراسیون ها هم باید استراتژیک و به نحوی باشد که چشم انداز المپیک را محقق کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر این مهم که باید توزیع منابع و اعتبارات فدراسیون‌ها را با هدف مدال آوری بازبینی کنیم،
عنوان کرد: فدراسیون‌ها باید برای فعالیت هایی که رویکرد توسعه ای دارند، برنامه خود را ارائه بدهند و در قالب برنامه قابلیت مدال آوری را د مشخص و به اثبات برسانند.

فرامرزیان گفت: با توجه به محدودیت‌های ارزی و منابع کشور، اولویت در توزیع منابع را باید به رشته‌هایی اختصاص بدهیم که مدال‌آور خواهند بود و در این بین اعتبارات به منظور کسب سهمیه‌ها نیز با این رویکرد صورت می‌گیرد که توان مدال‌آوری در المپیک برای آن رشته بالا باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید