عرضه گلکسی ای 6 سامسونگ و چند محصول مقرون به صرفه آغاز شد

    کد خبر :364680

عرضه گلکسی ای 6 (Samsung Galaxy A6 2018) و چند گوشی و تبلت مقرون به صرفه سامسونگ در آمریکا آغاز شد. سامسونگ با فروش این محصولات اقتصادی، رقابتی جدید را در بازار گوشی های میان رده آغاز کرده است.

گلکسی ای ۶ جدیدترین عضو از گوشی های سری Galaxy A6 سامسونگ است که چندی پیش با امکانات و قیمت مناسب معرفی شد. این تلفن هوشمند با قیمت 359.99 دلار توسط کره‌ای‌ها به فروش می‌رسد، اما قیمت آن در فروشگاه‌های عمومی احتمالا پایین‌تر خواهد بود. حالا سامسونگ، محصول جدید خود را وارد بازار آمریکا کرده است و علاقه‌مندان می‌توانند ابتدا آن را از طریق اسپرینت خریداری کنند. در آینده نزدیک نیز عرضه گلکسی A6 توسط ورایزن آغاز می‌شود.

روی کاغذ، قیمت گوشی با در نظر گرفتن سخت افزار آن، مناسب بوده و سازندگان از تراشه اگزینوس 7884 با پردازنده هشت هسته‌ای و 3 گیگابایت رم بهره برده‌اند.

دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی، باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی، اندروید 8، اسکنر اثر انگشت و سیستم تشخیص چهره 2D از دیگر مشخصه‌های این اسمارت فون هستند.

گلکسی تب ای 10.5 اینچی، دیگر محصول خوش‌ساخت سامسونگ که با قیمت 329 دلار در بازار آمریکا به فروش خواهد رسید. نسل جدید گلکسی تب A هم به صفحه نمایش LCD با وضوح 1200×1920، تراشه اسنپدراگون 450 با پردازنده هشت هسته‌ای، 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی (با پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس دی تا ظرفیت 400+ گیگابایت) مجهز شده است.

علاوه بر این، مدل 2018 دو گوشی گلکسی J3 و J7 هم قرار است به ترتیب با قیمت‌های 170 و 250 دلار در اختیار کاربران قرار گیرند. این رقابتی‌ترین سگمنت در بازار تلفن های همراه است. تصور می‌کنید سامسونگ چه اندازه در فروش محصولات خود در آمریکا موفق خواهد بود؟

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید