نماینده مجلس: نباید به سبک فیلم‌نامه‌های هالیوود علیه وزیر خارجه داستان‌سرایی کنیم

  • سیاسی
  • شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۳:۲۹
    کد خبر :364622

یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از پخش فیلمی در مجلس شورای اسلامی درباره دو تابعیتی‌های مذاکرات هسته‌ای گفت که این موضوع نیازمند تعقیب قضایی و امنیتی است.

جلیل رحیمی جهان‌آبادی اظهار کرد: این‌که در خصوص نفوذ بین مسئولین مملکت حساسیت داشته باشیم امر شایسته و قابل تقدیری است، اما اتفاقی که هفته گذشته در مجلس شورای اسلامی رخ داد غیراخلاقی بود. این‌که بخواهیم تصاویری را به شکل بریده بریده پخش کنیم و اتهاماتی را نسبت به اشخاص در افکار عمومی مطرح کنیم و حتی علیه آقای سیدحسین موسویان که در دادگاه تبرئه شده اتهاماتی مطرح کنیم هم خلاف امنیت کشور و هم خلاف اخلاق و قانون است.

وی اضافه کرد: ما مرجع ذی‌صلاح امنیت داریم که می‌تواند اطلاعات را در اختیار قوه قضاییه قرار دهد و قوه قضاییه محاکمه می‌کند و به جرم افراد رسیدگی می‌کند، اما این‌که فضای مجلس شورای اسلامی را تبدیل به شوی تلویزیونی کنیم و به سبک فیلمنامه‌های هالیوود علیه وزیر تیم مذاکره کننده داستان‌سرایی کنیم و آنها را متهم به جاسوسی بین افکار عمومی کنیم آیا در این صورت در جهان کسی برای گفت‌وگو با این افراد اعتباری قائل می‌شود؟ قطعا این ظلم در حق نظام است.

رحیمی جهان‌آبادی همچنین بیان کرد: پخش فیلم مربوط به دوتابعیتی‌های مذاکرات هسته‌ای در مجلس نیازمند تعقیب قضایی و امنیتی است به خصوص این‌که مرجع لازم در این رابطه در جلسه مربوطه اظهارنظر کرده و محتوای فیلم را تایید نکرده است.

وی در پایان گفت: طبیعتا چه آقای دری اصفهانی و یا هر فرد دیگری تخلف کرده باشد وزارت اطلاعات سپاه یا قوه قضاییه و یا هر کسی که دارای جایگاه قانونی است حق رسیدگی به این موضوع را دارد و کسی از رسیدگی به تخلف افراد ناراحت نمی‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید