مهماندار خبر داد

ممنوعیت موقتی تردد وانت‌بارها و کامیونت‌ها در تهران از اول مهرماه

    کد خبر :364355

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال محدودیت موقتی در تردد وانت‌بارها و کامیون‌ها در دو هفته آغازین ماه مهر خبر داد.

سردار محمدرضا مهماندار در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: به منظور روان‌سازی و مدیریت ترافیک در آستانه آغاز مهرماه و بازگشایی دانشگاه‌ها و مدارس با مصوبه شورای ترافیک شهر تهران از اول تا ۱۱ مهرماه ممنوعیت موقتی تردد برای وانت‌بارها و کامیون‌ها اعمال شده است.

وی با بیان اینکه براساس این مصوبه از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۹ صبح کامیونت‌ها و وانت‌بارهای توزیع کالا اجازه تردد در معابر سطح شهر تهران را ندارند، گفت: این ممنوعیت تا ۱۱ مهرماه به استثنای روزهای پنج‌شنبه و جمعه اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره تردد کامیون‌ها و خودروهای سنگین نیز گفت: در مقررات مربوط به تردد کامیون‌ها تغییری ایجاد نشده و از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب ممنوعیت تردد برای کامیون‌ها وجود دارد و این مقررات مربوط به وانت‌بارها و کامیونت‌های توزیع کالا است.

مهماندار به رانندگان وانت‌بارها و کامیونت‌ها توصیه کرد که همکاری و همراهی لازم را با پلیس داشته باشند و ساعت توزیع اقلام خود را مدیریت کنند تا در ساعات پیک ترافیک سبب اخلال در عبور و مرور نشوند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید