موسیقی‌هایم برای فیلم‌ها آلبوم می‌شود

    کد خبر :36431

نوازنده و آهنگساز فعال موسیقی در تشریح تازه ترین فعالیت های خود از انتشار مجموعه موسیقی فیلم هایش در قالب دو لوح فشرده خبر داد.

سامان احتشامی نوازنده و آهنگساز که قصد دارد مجموعه‌ای از قطعاتی که برای فیلم‌های سینمایی ساخته در یک مجموعه گردآوری کند به خبرنگار مهر گفت: مشغول برنامه ریزی و انجام امور اداری برای انتشار مجموعه‌ای از موسیقی فیلم هایم هستم که در قالب دو سی دی روانه بازار موسیقی می شود. در این اثر مجموعه ای از موسیقی متن فیلم هایی چون «رستگاری در هشت و بیست دقیقه» به کارگردانی سیروس الوند، «این ترانه عاشقانه نیست» به کارگردانی رحمان رضایی، «شازده کوچولو» به کارگردانی نورالدین زرین کلک، «خط ساغر» به کارگردانی سعید پورشعبانی و تعدادی دیگر از آثار به علاقه مندان موسیقی فیلم ارائه می شود.

وی ادامه داد: کار دیگری هم اکنون در مرحله صدور مجوز قرار دارد برگرفته از اشعار شاعران کلاسیک ادبیات فارسی با روایت علی عمرانی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. مرحله تولید و ضبط این آلبوم مدتی است پایان یافته و ما طی هفته های اخیر برای صدور مجوز آلبوم اقدام کرده ایم که اگر مجوزهای لازم صادر شود بعد از ماه رمضان منتشر می شود. البته همانطور که قبلا گفته بودم آنچه در این آلبوم اتفاق می افتد فقط دکلمه ای روی موسیقی نیست بلکه برای تولید موسیقی و افکت های آن زمان زیادی صرف کردیم زیرا هم من بنده و هم جناب عمرانی تاکید داشتیم که برای هر یک از کلمات این اشعار باید موسیقی خاصی وجود داشته باشد که به محتوای اثر نیز نزدیک باشد.

احتشامی عنوان کرد: این اثر این یک کار رادیویی نیست که در ساده ترین شکل ممکن یک موسیقی روی شعری ساخته و بعد به مخاطب ارائه شود بلکه ما برای هر یک از کلمات این اثر صداسازی کردیم و فکر می کنم با بیان شیوا، تفکر و تجربه علی عمرانی در تئاتر می تواند اثری قابل تامل برای دوستداران شعر و موسیقی به حساب آید و از شنیدن آن لذت ببرند.

این نوازنده و آهنگساز درباره فعالیت های دیگر خود گفت: برنامه ها و اتفاقات ویژه ای را طی هفته های آینده طراحی کردم که تصور می کنم می تواند برای علاقه مندان موسیقی جالب توجه باشد. اما چون هنوز به مرحله قطعی نرسیدیم فعلا نمی توانم درباره آنها اطلاع رسانی کنم. اما این برنامه ها در کنار کنسرت هایی که تدارک دیده ایم دربرگیرنده فضایی متفاوت از کارهایی است که تاکنون برای دوستداران موسیقی انجام دادم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید