راهیابی ملی پوشان ایران به مرحله یک چهارم نهایی قسمت یک‌نفره مسابقات بدمینتون غرب آسیا

  • ورزشی
  • شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۰:۲۰
    کد خبر :364273

ملی پوشان ایران که در مسابقات بدمینتون غرب آسیا رده سنی ( زیر ۱۵ و ۱۷ سال ) حضور دارند، شب گذشته در مرحله گروهی قسمت یک نفره پسران و دختران این رقابت‌ها با پیروزی برابر حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

به گزارش بازتاب و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، در قسمت یک نفره رده سنی زیر 15 پسران و در مرحله گروهی این مسابقات محمد زرچی به مصاف بدمینتون بازان لبنان و عراق رفت و توانست حریفان خود را با نتیجه مشابه 2 بر صفر شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

علی حیاتی دیگر ملی پوش بدمینتون رده سنی زیر 15 سال کشورمان و در مرحله گروهی به دیدار بدمینتون بازان لبنان و فلسطین رفت و آنان را با نتیجه مشابه 2 بر صفر شکست داد و راهی دیدار مرحله یک چهارم نهایی قسمت یک نفره گردید.

همچنین در دیدار مرحله گروهی زیر 17 سال پسران ، رضا ربابی توانست بدمینتون بازان لبنان و عراق را با نتیجه مشابه 2 بر صفر شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابتهای یک نفره شود .

همچنین نیما رستم پور در مسابقات گروهی قسمت یک نفره رده سنی زیر 17 سال توانست بدمینتون بازان لبنان و عراق را با نتیجه مشابه 2 بر صفر شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی قسمت یک نفره راه بابد .

در قسمت بانوان ، فاطمه بابایی در رقابتهای گروهی رده سنی زیر 15 سال یک نفره توانست حریفانی از کشورهای لبنان و عراق را با نتیجه مشابه 2 بر صفر شکست دهد و راهی مرحله یک چهارم نهایی گردد.

همچنین فاطمه مونس خواه دیگر ملی پوش بدمینتون کشورمان در مسابقات گروه یک نفره رده سنی زیر 17 سال توانست بدمینتون بازان کشورهای اردن و لبنان را با نتیجه مشابه 2 بر صفر شکست دهد به مرحله یک چهارم نهایی راه یابد .

کیمیا آزادواری دیگر ملی پوش بدمینتون کشورمان در رده سنی زیر 17 سال دختران و در مرحله گروهی در مصاف با بدمینتون بازان دختران کشورهای سوریه و لبنان با نتیجه مشابه 2 بر صفر به پیروزی رسید و راهی دیدار مرحله نیمه نهایی رده سنی زیر 17 سال شد .

همچنین یگانه تفرشی دیگر ملی پوش بدمینتون رده سنی زیر 17 سال کشورمان در دیدار مرحله گروهی یک نفره بانوان در مصاف با بدمینتون بازان کشورهای عراق و لبنان با نتیجه مشابه 2 بر صفر به برتری دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی گردید.

لازم به ذکر است که حضور آقای ” آنتون ” رییس بدمینتون آسیا و آقای دکتر ” کیم ” دبیرکل بدمینتون آسیا نشان از اهمیت این مسابقات در سطح نوجوانان و جوانان غرب آسیا دارد.

مسابقات بدمینتون قهرمانی غرب آسیا رده های سنی زیر 15 و 17 سال در روزهای شانزدهم لغایت هجدهم شهریور ماه در سالن بدمینتون شهر بیروت با حضور بدمینتون بازان کشورهای غرب آسیا برگزار می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید